Camping Siersburg

13 reviews over Camping Siersburg in het Nederlands

Ruimte en mooie streek

Geert Warris,
30-8-2018

Mooie ligging ,aan de Nied gelegen .

Grote plaatsen en goed onderhouden grasmat en vlakbij dorp .

Sanitair in orde en schoon .

Eigenaars echtpaar werken keihard om er een fijn verblijf van te maken en beheren ook het restaurant waar je kan eten van de kleine kaart voor een evenzo kleine prijs.

In de omgeving zeer veelzijdig met veel fietsmogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooi terrein, ongastvrij.

Hans Vink,
26-6-2018

Giga grote plaatsen voor de caravan. 135 M2.

Ruim terrein, fraai aangelegd en goed onderhouden veldjes.

Dat is eigenlijk het enige positieve over deze saaie camping.

Restaurant met prachtig terras in de zon gaat pas om 17.00 uur open als de zon weggaat.!! Sanitair is sterk verouderd en voldoet niet meer aan deze tijd. Wel schoon trouwens.

Overal hangen briefjes van de camping eigenaar wat wel mag en moet en wat niet mag maar wel moet. !! Na 20.00 uur geen vuilnis meer inleveren, maar overdag is de vuilstort afgesloten.

Komt allemaal niet klantvriendelijk over.

Omgeving stelt ook erg teleur. Saai stadje Siersburg.

Geen Wi-Fi, alleen onder de trap bij de receptie.

Kortom zeker niet voor herhaling vatbaar deze camping.

Gereisd met partner in juni 2018

Fam Bloemsma,
25-6-2018

Verouder sanitair (nog met douchemuntjes) maar wel schoon. Prima ruime plaatsen. restaurant is zeer beperkt maar wel in orde. De beheerster is vriendelijk maar niet erg hartelijk en vertelt bijvoorbeeld niet dat er nieuw sanitair in het hoofdgebouw aanwezig is. ook voor een klein wasje moet je de wasmachines gebruiken (in het hoofdgebouw) en anders de afwasbakken in het sanitairgebouw.

Gereisd met partner in juni 2018

Dooie boel in het hoogseizoen

Ed Westermolen,
22-7-2017

Dat een gelikte website niet alles zegt maakt helaas ook deze camping helemaal waar.

Het is nu hoogseizoen maar daar is op de camping helemaal niets van te merken.

De camping is half leeg.

Ik had 2 personen bij me die slecht ter been zijn en een rollator gebruikten.

Het restaurant en receptie was twee trappen omhoog!

Een restaurantje pikken was er dus niet bij.

Ook lagen de gehandicaptenvoorzieningen buiten de slagboom en niet bij de gewone toiletgebouwen.

Hoe verzin je het.

Ik kom hier zeker niet meer terug.

Eens maar nooit meer.

Gereisd anders in juli 2017

Prima

Sietske,
1-7-2017

Fijne camping in een prachtige omgeving. De ruime plaatsen zijn zelf uit te zoeken. Je kunt er prima voor wat langere tijd staan, maar ook als doorreiscamping zeer geschikt. Sanitair is krap en verouderd maar wel keurig schoon. Ook in juni 2017 is de brug nabij de camping nog lang niet klaar, dus 12 km omrijden met caravan is nodig. Restaurant is eenvoudig maar prima eten.

Gereisd met partner in juni 2017

Niet onze camping

Fam Jacobsen,
28-6-2017

Eigenaresse super vriendelijk, gast komt op de eerste plaats. Middag sluiting van 13. tot 15.uur. Maar als je aankomt helpt ze meteen, en laat ze je niet wachten. Je mag zelf plaats zoeken. Nette en goed onderhouden camping. Eigenaar is de hele dag wel bezig met maaien of snoeien enz. Het is naar onze menig een doorreis camping, gasten nemen de regels dan ook niet zo nauw. Ze vertrekken immers toch de volgende dag. In de avond veel vleermuizen op het veld die op jacht gaan naar insecten. Sanitair verouderd maar super schoon. Lang douchen voor 1 muntje. De Niet, water langs de camping vonden wij niet uitnodigend om er in de te zwemmen maar genoeg gasten deden dit wel. Genoeg waterpunten op de camping. Achter de camping ligt een groot park, supermarkt ligt 1 kilometer van de camping. Er is ook een restaurantje op de camping met een kleine kaart, zelf geen gebruik van gemaakt. Nu is er een omleiding gaande. Ja kan wel met een kleine caravan gebruik maken van de brug. Volg je de borden van de omleiding dan rijd je 12 kilometer om. Het bruggetje is 250 breed en 250 hoog en totaal gewicht van 3 ton auto met caravan. Volg je de camping borden dan scheelt het een hoop kilometers.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustige camping met goede voorzieningen.

Elfriede en Hans Groenen,
23-5-2017

Het Saarland is een geweldig mooi gebied met heel veel fiets en wandelmogelijkheden. Een e-bike is wel heel handig.

Talloze dorpjes en leuke bestemmingen zoals allerlei tuinen, een wolvenpark, kastelen en musea. Wij kwamen tijd tekort ( en waren er toch bijna twee weken).

De camping biedt alles wat nodig is, gastvrije mensen, kortom een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Prima doorreiscamping

Michel
27-9-2016

Vriendelijke ontvangst. Erg rustig aan het water. Mooie grote plaatsen die niet duidelijk afgebakend zijn. Prima restaurant. Goed sanitair. Kortom een aanrader voor een overnachting. We hadden wel de tegenslag van de werkzaamheden aan de nabij gelegen brug en mochten een 12-tal km omrijden

Gereisd met partner in september 2016

goed voor overnachting of nkele dagen

rustige camping
28-8-2016

aan e rand van het dorp aan beekje.

ij hadden de pech dat de brug over het riviertje net vervangen werd waardoor we bijna 10 km moesten omrijden.

ontvangst was vriendelijk.

geen bijzondere camping, we waren hier voor een nacht op doorreis naar het zuiden.

ligging niet te ver van de snelweg en ongeveer 20 km van het drielandenpunt Frankrijk, Duitsland en Luxemburg.

Gereisd met partner in augustus 2016

rustige camping

fam De Vylder
14-8-2016

We hebben hier slechts 1 nacht gestaan op doorreis naar Kroatië. Mooie zelf uit te kiezen plaatsen. Gelegen aan een riviertje waar je kan zwemmen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Siersburg in Rehlingen-Siersburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Siersburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.