Hotel Victor's Residenz Schloss Berg

Hotel Victor's Residenz Schloss Berg

8.2Fantastisch

Duitsland, Saarland, Perl

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Victor's Residenz Schloss Berg voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

19 reviews over Hotel Victor's Residenz Schloss Berg

• 3Koos16-04-2016

Waardeloos voor alle geld te duur

Voor meer dan 500 Euro weekendje weg speciaal Deluxe kamer met kingsize bed en voor 80 euro extra ook nog met moseltal blick geboekt, krijg je voor dat geld een piepkleine kamer met bed van 160cm en ook het uitzicht was niet denderend. Het enigste wat hier zeer goed is is hun website om klanten te lokken. Zoals gezegd nooit weer.

Gereisd met partner in april 2016

• 8joycev2426-07-2012

Goed, comfortabel hotel

Via een aanbieding hier terecht gekomen. Prijs kwaliteit verhouding is bijzonder goed. Kamers zijn klein, maar vol comfort! Kamer wordt 2 keer per dag schoongemaakt. 's Avonds wordt de tv gids opengelegd, doekjes voor het bed, slippers erop, chocolaatjes ernaast, geweldig! Sauna en zwembad gedeelte is top verzorgd. Sauna gedeelte is niet al te groot, maar van alle faciliteiten voorzien.

Half pension is aan te bevelen! Niet in duur in vergelijking met wat je betaalt voor a la carte eten. A la carte is zeer duur, staat niet in verhouding, erg vreemd. Half pension bestaat uit 4 gangen menu. De porties zijn veel te groot, na 2 gangen zit je propje vol, en wij zijn culinaire en flinke eters haha;) Kwaliteit van het eten daarentegen is prima. Je kunt ook in de naastgelegen stube gaan eten (is van het hotel), dan betaalt je ietsje bij, maar het is wel een keer leuk. Hier krijg je typisch duits eten, goede schnitzels!

Ontbijt is uitgebreid en perfecto!

Gereisd met partner in juni 2012

• 6ge_standaert11-04-2012

Vijf sterren?

In een vijfsterren hotel verwacht je minstens een zeer behoorlijk bed. Dit was geenszins het geval althans niet in de zogenaamde "superior" kamer. Na 2 slapeloze nachten en de opleg van 80,00 EUR per nacht uiteindelijk in een "suite". Het kon er mee door maar de eerste nachten werden niet meer goedgemaakt. Wellness is evenwel ok. Ontbijt eveneens zeer verzorgd. Maaltijden in halfpension behoorlijk zonder meer. Hou het eenvoudiger en laat de poging tot culinaire hoogstandjes over aan het drie sterrenrestaurant in het zelfde complex. Naar onze smaak is het kitschgehalte van het geheel toch te groot.

Gereisd met partner in februari 2012

• 9rik10-04-2012

plaats om zeker terug te keren

zeer aangename lokatie met heel verzorgde wellness en heel goede keuken

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Patrick09-04-2012

gewoon fantastisch

Hotel Schloss Berg is een tophotel. De bediening is er fantstisch. Kamers, Welness, eten...kortom alles is er geweldig. Zeker een aanrader = tophotel

Gereisd met vrienden in april 2012

• 9ilona10-01-2012

Heeeeerlijk gegeten!!!

Na het vorige berichtje te hebben gelezen, voel ik me verplicht ook een reactie te geven. Wij zijn 4 dagen met een 5 maanden oude baby geweest. Wat een service zeg! Bij binnenkomst een welkomstdrankje, al het personeel hielp met de kinderwagen, heel belangstellend personeel wat de baby betreft. s'ochtends vroeg heerlijk met zn drieen gezwommen in het hotelzwembad, niemand te bekennen...behalve de schoonmaaksters die ook geintresseerd in de baby waren. Zoveel aandacht gekregen! En dan nu het eten...iedere dag zo uitgebreid en heerlijk gegeten. s'ochtends veel keus, zo als bijv div. vissoorten en savonds 3 gangen menu, we hebben iedere keer genoten. Schokolade taart gegeten...hmmm...denk er nog steeds aan! Enigste nadeel is dat er in het dorp zelf, niet te beleven valt. Voor ons jong gezinnetje was dat dus een beetje saai. Maar een 3-tal winkeltjes. Dus echt de auto pakken en naar een grotere plaats rijden. Dit jaar gaan we terug...alleen al vanwege het heerlijke eten;-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 6mirande06-05-2011

slechte prijs/kwaliteitverhouding

Hoe dit hotel aan 5 sterren komt is een raadsel? 's avonds word je naar het nabijgelegen restaurant gestuurd waar al het eten door stagiaires op tafel wordt gezet, vragen over het eten worden niet beantwoord, geregeld wordt het eten van de buren geserveerd, eten is smakeloos! Het hotel heeft geen terras, zonde want het ligt erg mooi! Ook de kamer vind ik geen 5 sterren waard, bedden van 1.90! een oude dikke tv i.p.v. een flatscreen, schoonmakers die om 17.00 je kamer nog niet schoon hebben gemaakt, veel te duur voor wat je er voor krijgt............

Gereisd met partner in april 2011

• 9familie Van Den Branden30-04-2011

betaalbare luxe

Hier is alles echt een beetje meer. Mooie kamers, welnescomplex 2 x top, ontbijt en avondeten bijna niet te evenaren. Het personeel werkt daar blijkbaar graag en staat volledig ten dienste van de gaten.In de buurt kan je mooie fietstochtjes maken om en rond en 3 landen punt. Voor ons was dit het beste hotel prijs/kwaliteit van onze midweekuitstapjes van de laatste drie jaar. Bij de aankomst was onze kamer pas klaar rond 16uur30( en niet om 15 uur zoals voorzien in de brochure) Dit alleen voor de volledigheid, maar dit doet niets af van het feit dat dit echt een tophotel is die iedere vakantieganger zeker waar geeft voor zijn geld.

Gereisd met partner in april 2011

• 10Christiaan29-01-2011

Super

Ik ga volledig akkoord met de vorige beoordelingen. Alles is echt kraaknet, het personeel is super bekwaam en het eten in beide restaurants is toppie. Het ontbijtbuffet is 30 meter lang!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7clerckx09-11-2010

geen vijf sterren waardig

het ontbijt is gewoon super zeer mooi hotel wij hadden half pension en hebben twee maal 4 gangen dinner gehad alles in de duitse taal. van engels of frans hebben ze nog niet gehoord in het restaurant die scheune.

Gereisd met vrienden in november 2010

Hotel Victor's Residenz Schloss Berg info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDuits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages