Hotel Sonnenhof

HotelWeer vandaag27°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Sonnenhof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sonnenhof in het Nederlands

geweldig hotel

peter_tiny_sturme
11-3-2014

mooie kamers voortreffelijke keuken gezellige bar mooie omgeving

Prettig en gastvrij

Mevr Tromp
18-7-2009

Prima familiehotel zonder pretenties, met zeer mooie vernieuwde kamers. Goede keuken en een prettig terras. Een speeltuin voor de kinderen (wordt op het moment vernieuwd, was ook wel nodig) en een zeer gastvrije sfeer. Kleine kindjes zijn overduidelijk welkom.

Het enige nadeel is dat het hotel aan een vrij drukke weg grenst, al ondervind je daar geen duidelijke geluidshinder van.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonnenhof in Perl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonnenhof scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.