Hotel Zur Post

Laatste review

Al meer dan 15 jaar komen wij bijna elk jaar bij de familie Engeldinger in Gasthof Zür Post in Bethingen. De kamers zijn allen ruim en voorzien van prima bedden en een goede douche/toilet-accommodatie.

En 's-avonds hoef je alleen de trap af om lekker te kunnen genieten van de goed burgerlijke Duitse keuken in het gezellige restauratie-gedeelte. Of om even een glaasje te drinken in aan de bar. Het ontbijt is uitgebreid en je kan altijd nog meer vragen. Dat geldt ook voor lunchpakketten of 's-avonds.

Je zit hier op een drie-landenpunt: Duitsland, Frankrijk en Luxemburg.

Dus je kunt alle kanten uit, zowel met de auto als lopend. Of een klein boottripje over de Saar of de Moezel. Je kan leuke ritjes met de auto maken of een lekkere boswandeling of een stad bezoeken. Dus je ziet voor ieder wat wilt.

En elke seizoen heeft zijn charme, al is er in de winter weinig te doen.

Bethingen is een klein dorpje dat rustig in een dal ligt. De bus komt er maar 2x per dag, dus een auto is beslist nodig.

1 review over Hotel Zur Post in het Nederlands

Rustige accomodatie met prima service!

Mrs. P.
2-4-2011

Je zit hier op een drie-landenpunt: Duitsland, Frankrijk en Luxemburg.

En elke seizoen heeft zijn charme, al is er in de winter weinig te doen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zur Post in Mettlach - Bethingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.