Hotel Zum Schwan

4 reviews over Hotel Zum Schwan in het Nederlands

Prima hotel, centraal gelegen

Betty van den Berg
1-11-2016

Prima hotel om te overnachten als je de Saar-Hunsruck-Steig loopt Ziet er zowel van binnen als van buiten gezellig uit. Vriendelijke bediening en lekker eten.

Gereisd Met partner in Sun Oct 23 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, avonden te rustig, nachten lawaaierig

Peter
3-9-2015

Over het algemeen is dit een goed hotel met een uitgebreid ontbijt en een goede ligging voor een wandel- & fietsvakantie. Het hotel ligt vlak naast de kerk en de kerkklok luidt elk kwartier, dag en nacht. Om 06h30 is het hek van de dam en luidt de klok alsof er groot brandalarm is in het dorp. Dit maakt dat het onmogelijk is om met de raam open te slapen, en wij hadden dan nog een kamer aan de straatkant, verste kamers tov de kerktoren. S'avonds is er absoluut geen volk in de straten & terrassen. Vrijdag- & zaterdagavond is er dan toch wat volk en dus een beetje gezelligheid, maar om 20h30 is men in het cafe van het hotel al bezig met op te rommelen, om 21.00h komt men zelfs vragen om de rekening al te betalen zodat ze de kas kunnen afsluiten en doet men de meeste lichten al uit. Dat stoorde ons enorm, sur tout omdat het terras redelijk gevuld was. S'avonds kan je wel naar Merzig, een 10 minuten met de wagen. Hier is dan toch wat meer gezelligheid te vinden.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Prachtige badkamer, prima ontbijt!

Bosker
17-5-2015

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar met ruime parking. Het heeft een lift en balkons. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi en schoon. Het diner was goed, maar niet erg 'aangekleed', aardappels zonder saus...de soep met garnalen en cashew is echter heerlijk!

Gereisd Met partner in mei 2015

Goede uitvalbasis

Rudi
6-9-2013

Dit hotel is een goede uitvalbasis om de streek te bezoeken. Het is gelegen aan het einde van een verkeersvrije zone met verschillende outlet winkels. In Mettlach is er ook een museum van Villeroy&Boch;. Mooie fietsroutes in de omgeving en langs de Saar, wel niet altijd verhard. Enige minpunten voor het hotel zijn de nogal dunne matrassen en langs de achterzijde op 150 meter afstand een kerk. Daardoor wordt je elk kwartier op klokkengeluid getrakteerd, dag en nacht. Dat is wel even wennen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Schwan in Mettlach - Bethingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Schwan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.