Hotel Mettlacher Hof

3 reviews over Hotel Mettlacher Hof in het Nederlands

slecht nooit meer!

klaas
25-7-2018

tijdens mijn fietsreis geboekt, erg slecht matig ontbijt zeer onbeleefde eigenaresse, loop de hele dag met oordopjes in, net een puber, tijdens het WK wilde ik tv kijken die werkten ook niet werd ook totaal geen aandacht aan besteed, de badkamer was erg muffig. Heb 15 hotels onderweg gehad tijdens mijn vakantie dit was veruit het slechtste ZEKER geen aanrader...TIP .. Hotel Haus Schons in Mettlach een aanrader..

Mooie Omgeving

Sandy
4-9-2015

Netjes en klantvriendelijk hotel/restaurant. Aan te raden bij wat oudere mensen die graag willen wandelen en van de omgeving willen genieten. Geen omgeving voor gezinnen, voor kinderen is er weinig te beleven in de omgeving.

boek geen halfpension

isabel
17-8-2015

kamer en ontbijt perfect, maar eet er niet, eerst moet je 5km verder rijden om te kunnen eten, er wordt glutenvrij beloofd tot je de hoofdschotel voor je krijgt, helemaal niet glutenvrij, eigenlijk

2 gangen want de groenten die je krijgt als voorgerecht, vervangen de groenten in je hoofdgerecht, wel heel vriendelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Mettlacher Hof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mettlacher Hof in Mettlach - Bethingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mettlacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mettlacher Hof scoort een 4.87 uit 10 op basis van 3 reviews.