Appartement Hof Pitzwald

Appartement
Weer vandaag14°-5°
9,4

4 reviews over Appartement Hof Pitzwald in het Nederlands

Prachtige plek in de natuur.

Mirjam
17-7-2013

Appartement met prachtig uitzicht. vanaf 18 uur kunnen de kinderen mee op de trekker en dieren voeren. De omgeving leent zich voor mooie wandelingen, direct vanaf huis en er zijn mooie bezienswaardigheden in de buurt. Wij gaan voor de 2e keer deze zomer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

De kinderen kunnen met de boer op de tractor mee en mogen vanaf 18 uur dieren verzorgen oftewel de boer en boerin helpen. Je kan er heel mooi wandelen. Ook is er een natuur zwembad in de open lucht. Leuk voor de kinderen. Er is 1 keer per week een BBQ. Als u bijna vertrekt mag u gratis een trip met een hooi kar maken. met paarden ervoor. Je kan daar gratis knutsel spullen bij de boerin ophalen. Er is een mooi uitzicht op het balkon. er is een bank die je in twee bedden kan veranderen. verder is eer een leuke indeling.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Wij hebben bij de familie Pellentier van Hof Pitzwald een hele fijne tijd gehad. Ons 4-persoons appartement was groot, licht en erg schoon. De kinderen mochten met de boer mee op de trekker en helpen met het voeren en verzorgen van de dieren. Daarnaast is er een speeltuintje en van allerlei buitenspeelgoed beschikbaar. Het echtpaar heeft een bbq-avond geregeld en ook een huifkartocht. De omgeving is prachtig, je zit net buiten het dorp in de heuvels maar binnen 5 minuten bij de supermarkt en zwembad! Verder kun je hier prachtig wandelen en is Mettlach een erg leuk plaatsje waar je lekker kunt eten en o.a. naar de Villeroy & Bochfabriek kunt. Kortom, wij gaan zeker terug !!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

nooit meer

fam. H.
18-9-2011

We hebben dit appartement uitgezocht op kindvriendelijk. Het was verre van kindvriendelijk. Na één nacht zijn we naar huis gegaan, aangezien wij de kinderen de hele tijd in de gaten moesten houden, of ze geen gevaar liepen. Wel jammer, want er valt heel wat leuks van de locatie te maken.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hof Pitzwald in Mettlach - Bethingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hof Pitzwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.