Mettlach - Bethingen

We hebben een aantal aanbieders voor Mettlach - Bethingen voor je op een rij gezet:

Reviews over Mettlach - Bethingen

Mooi en goed hotel met heerlijk eten.

Gijs,
    14-5-2018

Heel leuk hotel, heerlijk eten voor een leuke prijs en een leuke bar. Dit hotel zit vlak bij de Villeroy & Boch outlet winkels in Mettlach. Leuk plaatsje met een paar leuke winkels. De moeite waard om een weekendje naar toe te gaan.

Gereisd met partner in februari 2018

Prima hotel, centraal gelegen

Betty van den Berg,
    1-11-2016

Prima hotel om te overnachten als je de Saar-Hunsruck-Steig loopt

Ziet er zowel van binnen als van buiten gezellig uit. Vriendelijke bediening en lekker eten.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie Omgeving

Sandy,
    4-9-2015

Netjes en klantvriendelijk hotel/restaurant. Aan te raden bij wat oudere mensen die graag willen wandelen en van de omgeving willen genieten. Geen omgeving voor gezinnen, voor kinderen is er weinig te beleven in de omgeving.

Gereisd anders in juli 2015

Goed hotel, avonden te rustig, nachten lawaaierig

Peter,
    3-9-2015

Over het algemeen is dit een goed hotel met een uitgebreid ontbijt en een goede ligging voor een wandel- & fietsvakantie.

Het hotel ligt vlak naast de kerk en de kerkklok luidt elk kwartier, dag en nacht. Om 06h30 is het hek van de dam en luidt de klok alsof er groot brandalarm is in het dorp. Dit maakt dat het onmogelijk is om met de raam open te slapen, en wij hadden dan nog een kamer aan de straatkant, verste kamers tov de kerktoren. S'avonds is er absoluut geen volk in de straten & terrassen. Vrijdag- & zaterdagavond is er dan toch wat volk en dus een beetje gezelligheid, maar om 20h30 is men in het cafe van het hotel al bezig met op te rommelen, om 21.00h komt men zelfs vragen om de rekening al te betalen zodat ze de kas kunnen afsluiten en doet men de meeste lichten al uit. Dat stoorde ons enorm, sur tout omdat het terras redelijk gevuld was. S'avonds kan je wel naar Merzig, een 10 minuten met de wagen. Hier is dan toch wat meer gezelligheid te vinden.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtige badkamer, prima ontbijt!

Bosker,
    17-5-2015

Het hotel is gemakkelijk bereikbaar met ruime parking. Het heeft een lift en balkons. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn mooi en schoon. Het diner was goed, maar niet erg 'aangekleed', aardappels zonder saus...de soep met garnalen en cashew is echter heerlijk!

Gereisd met partner in mei 2015
Mettlach - Bethingen scoort een 8,7 uit 10, op basis van 9 reviews