Hotel Bliesbruck

Kleine hotelsWeer vandaag10°-1°
Hotel Bliesbruck
8,6

7 reviews over Hotel Bliesbruck in het Nederlands

Een vriendelijk en gezellig hotel.

Suselbeek en Martien
20-8-2016

Schone kamers , goed eten een prima kwaliteit/prijs verhouding

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Hemelvaart weekend 2016 Motocaths

Toon Trouwen MC Motocaths
6-6-2016

Het is een prima hotel voor een verblijf met een motorgroep. Mooie wegen en veel mogelijkheden.Kamers zijn netjes en voldoen prima, goed sanitair. Eten en drinken is prima en voldoende keuze, ook de nieuwe mogelijkheid voor een bbq in het groen is aanwezig. voor ons was het een van betere weekenden, mede door het fantastische weer wat we hadden dit weekend. Ons verblijf was in ieder geval weer (2de keer) prima en ontzettend gezellig. Ook samen met een Belgische groep en de Yamaha Transalp club. Dus echt een aanrader voor motorgroepen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima motorhotel

Rinus Willemsen Motocaths
9-5-2016

Nette kamer, goed eten en leuke en gezellige bediening. Aanrader.....

Gereisd met vrienden in mei 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Bliesbruck voor je op een rij gezet:

Mooie uitvalsbasis voor de motor

wimklaassen
10-5-2013

Vriendelijk en klantgericht hotel. Perfect voor motorrijders, maar ook andere gasten in het hotel. Zeer behulpzame gastheer bij een technisch mankement aan één van de motoren. Meteen bellen, overleggen en meedenken. Lekkere grote (wat verouderde) kamer met leuk uitzicht en goede bedden. Ruimte zat voor alle motorspullen. Lekker onbijt en prima avondeten met Duitse hoeveelheden...! Fijn terras en winkeltje bij het hotel voor eventuele lunchbroodjes. Samen met 4 prachtige toertochten van een Touroperatorin de omgeving en op reisdagen een aanrader.

Gereisd met vrienden in april 2013

Geweldig hotel

mike_evelien
26-7-2011

Dit hotel ligt heel erg centraal, wij hebben dit hotel geboekt via "touroperator", motorvakanties, het is namelik erg geliefd bij motorrijders.

Ligt centraal, je bent zo in de Vogezen.

Het eten is geweldig, de kamers goed en het personeel heel vriendelijk, wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in juli 2011

Aardig hotel, goede kamers. Goede prijs, kwaliteitsverhouding. Geen vermaak dicht in de buurt, zeer klein dorpje. Goed hotel voor motorrijders.

Gereisd met vrienden in april 2009

2008

Prima hotel in saaie omgeving

Armand
18-7-2008

Een prima uitvalsbasis voor (motor)tochtjes door de Pfalz, Vogezen en het Saarland. Hotel is groter dan het lijkt maar de kamers zijn erg eenvoudig, wel schoon. Het eten is gutbùrgerlich hetgeen wil zeggen± veel, vet en zout. De prijzen in de bar zijn, naar onze maatstaven, zeer billijk.

Het hotel is ook het enige vertier in het doodsaaie plaatsje Herbitzheim dat verder geen cafés, restaurants of winkels heeft.

Wel zijn er veel doodlopende wegen...

Gereisd met vrienden in juli 2008

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bliesbruck in Herbitzheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bliesbruck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.