7,3

6 reviews over Camping Bostalsee in het Nederlands

Heerlijk zwembad met watersplash voor de kinderen. Je kan goed joggen of fietsen rondom het meer. Voor het park moet je wel goed ter been zijn. Het park ligt tegen een heuvel. In de zomer kan het erg warm zijn in de huisjes. Wij hadden een ventilator bij ons.

Gereisd met partner in juni 2015

Nette Camping

Marga
17-8-2014

Een nette schone camping. Sanitair werd erg goed bijgehouden en zag er altijd netjes uit. Een mooi meer maar je moet wel betalen om op een strandje te komen ( € 3,- voor volwassen en € 1.50 voor kinderen). Wij zaten op een comfortplaats die erg ruim zijn want had nog genoeg plaats over om de auto erbij te zetten. Toen we aankwamen was het mooi weer maar toen het geregend had stond het bij ons en familie die bij ons waren blank dus werd een modderpoel. Toen er nieuwe mensen tegenover ons kwamen staan kregen die eerst een bak met grind op de plaats vanwege de modder ( dat viel bij hun wel mee ) dus vroegen wij ook of er nog grind was voor bij ons voor de tent maar was allemaal op werd er gezegd maar enkele dagen later werd er elders op het veld weer grind gebracht dus was het er nog wel ( we zijn maar Nederlanders). Dat was jammer maar verder een leuke vakantie gehad

Gereisd met vrienden in juli 2014

volgende keer een andere camping...

Anita
7-10-2013

Wij zijn met een groep van 20 mensen afgelopen weekend hier op de camping geweest,en ik moet eerlijk zeggen...goddank dat wij een grote paviljoentent hebben die wij telkens meeslepen.hier op de camping behalve volktuinachtige standplaatsen,en een mooi sanitairhuis ,hier en daar speeltoestellen,niets te doen buiten het seizoen.er is wel een restaurantje maar geen cafe,zaaltje,gelegenheid waar je met zijn allen lekker kunt zitten.een bakkertje met enkele conserven in het rek,heb nieteens wc papier gezien.

en 30 km moeten rijden voordat in het eerste enigszins interessante stadje kwam...dus behoorlijk afgelegen. receptie was al dicht na 16.00!

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Leuk voor een paar dagen.

Frans en Truus
14-5-2011

Camping ligt prachtig dichtbij de Bostalsee, een mooi meer waar je kunt surfen, zeilen, vissen en zwemmen.Tachtig procent van de grote camping wordt bevolkt door vaste gasten met schuurtje, tuintje, kabouters ed. De dame op de receptie had nog nooit een vouwwagen gezien. We mochten niet op een tentplaats staan omdat er wielen onder zo'n ding zitten en die kunnen de grond in zakken. Het had nb al 3 weken niet geregend! Betalen met Eurocard Mastercard kon ook niet. Sanitair ongelofelijk mooi en schoon. Geen zwembad. Na 4 dagen hadden we het wel gezien.

Gereisd met partner in mei 2011

Hele fijne, luxe camping.

Peter Gootzen
27-7-2010

Deze camping is erg mooi. De faciliteiten op de camping zijn erg goed, ik heb nog nooit op een camping dergelijke mooie sanitaire faciliteiten gezien. Alles wordt ook goed onderhouden. Mooie ligging vlak bij het meer en toch centraal, dicht bij een snelweg. Genoeg winkelmogelijkheden in de buurt en vele leuke bezienswaardigheden. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juni 2009

Fijne rustige camping

Tom
25-8-2009

De Bostalsee is een prachtig meer. Nog mooier dan op de foto's van de website. De voorzieningen rondom het meer zijn over het algemeen vrij jong, prima en aantrekkelijk geprijst. Helaas liggen er rondom het meer geen gezellige dorpjes waar je eens lekker een terrasje gaat pikken. Het Moezeldal, Trier, enz. is niet veraf. De omgeving leent zich wel om te wandelen. Voor ons was het jammer dat je met honden niet op de strandjes mocht komen.

Dan de camping. Ze zouden 5 sterren hebben gekregen, maar dat lijkt me toch wat te veel van het goede. Wel ruime plekken, ietwat verouderde, maar altijd schone toiletten. Voor sommige percelen heb je lange electricitietskabels nodig. Weinig Nederlanders, veel vaste staanplaatsen. Er hangt een Duitse volkse sfeer, vlaggen van voetbalclubs, de DDR, enz. aan de caravans met schotelantennes, veel overgewicht, 's avonds naast de caravan een vuurtje stoken.

Drie à vier sterren komt beter overeen met de werkelijkheid. Ruim voldoende dus.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bostalsee in Bosen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bostalsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.