We hebben een aantal aanbieders voor Bosen voor je op een rij gezet:

Reviews over Bosen

Mooie omgeving

Marga,
    17-8-2014

Als je van wandelen houd is dit de perfecte plaats. Wij hebben niet gezwommen in het meer maar er zijn wel zwemplaatsen die afgebakend zijn. Je kan er waterfietsen en elektrische bootjes huren. Een erg mooie omgeving

Gereisd met vrienden in juli 2014

Prachtig meer, dorpje van niks.

Tom,
    25-8-2009

Het meer is prachtig met prima vrij nieuwe faciliteiten, aantrekkelijk geprijst. Honden zijn op de strandjes verboden. De natuur rondom het meer is niet onaantrekkelijk.

Het dorpje Bosen heeft helemaal niks wat gezellig is, totaal geen sfeer, geen centrum geen terrasjes.

Kortom, ga hier heen voor het meer, daar kan je jezelf prima vermaken, maar van het dorpje Bosen wordt je niet vrolijk.

Gereisd met partner in augustus 2009

er was geen water in de stausee

blom,
    15-7-2008

door werkzaamheden geen water op de bostelsee dit jaar door wekzaamheden aan de dam dus geen watersport mogelijkheden dit stond niet bij de gids van onze touroperator verder 2x bruiloft in ons hotel 1x tot 5 uur in de ochtend geen 3 + waard hotel weingartner

Gereisd met partner in juli 2008
Bosen scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews