Zendscheid ( Eifel )

We hebben een aantal aanbieders voor Zendscheid ( Eifel ) voor je op een rij gezet:

Reviews over Zendscheid ( Eifel )

We komen zeker terug!

B.J.van Kaauwen
    24-8-2010

Ook wij zaten in hotel Kylltal,het is misschien wel wat verouderd maar de kamer was schoon en het ontbijt buitengewoon goed.Het is een mooie omgeving en van hier uit kun je leuke uitstapjes maken.Onze achtjarige zoon heeft het prima naar zijn zin gehad!Dankzij 'n lieve schoonzus en zwager hebben wij een geweldig leuke vakantie gehad.TOP!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

gewoon goed

J. Zoeters
    23-2-2010

echt een hotel-restaurant voor mensen die van enorme stilte en rust houden je komt er helemaal tot rust fijn groot bed badkamer is wat gedateerd maar dat is geen bezwaar, eten was gewoon perfect zowel van de kaart als het dagmenu eigenaresse kwam telkens vragen of je genoeg had en of er nog wensen waren ontbijt buffet was echt super en zag er gezellig uit en dit alles is gewoon nog betaalbaar, een fijne uitvalshoek om naar andere plaatsen te gaan met auto of trein, ik raad een ander dan ook aan doe dit gewoon eens.

Gereisd Met partner in februari 2010

om terug te keren

van laethem lea
    13-10-2009

wij waren van 9 oktober tot 11 oktober in dit hotel. Kamers aan de straatkant hebben terras en zijn goed en netjes. badkamer aan de kleine kant maar wel netjes. De kamers aan de achterzijde liggen tegen de bergflank en zijn donker. Het onbijtbuffet was prima en werd regelmatig aangevuld, verschillende soorten vleeswaren, kazen en zoet beleg en verschillnde soorten brood en broodjes. Het avondeten was iets minder wat kwaliteit en hoeveelheid betreft. Beter s'avonds à la carte eten. In de buurt is er niets dus men is verplicht om s'avonds in het hotel te eten. Kunnen veel uitstappen gemaakt worden, te voet of met de wagen.

Gereisd Met partner in oktober 2009

redelijke prijs/ kwaliteit verhouding

willy (w.h.m.) van dijk
    20-3-2009

wij waren daar met onze wandelvereniging wsv nuenen voor een weekend zie voor uitgebreide info ons relaas met foto's op onze website leuk is de mogelijkheid om een rit met het regionale treintje in je wandelschema op te nemen!

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Haus Kylltal in Zendscheid

Axel
    26-12-2007

Haus Kylltal in Zendscheid. We verbleven er 5 nachten met kerstmis, 180 euro per persoon in half pensioon. Lekker gegegeten en leuke wandelingen gemaakt, na het wandelen een zalige plons in het zwembad. Het was eerlijk gezegd zijn centjes waard, een aanrader voor er eens effe tussen uit te zijn.

Gereisd Met partner in december 2007
Zendscheid ( Eifel ) scoort een 5,7 uit 10, op basis van 28 reviews