Hotel Weinhaus Mayer

3 reviews over Hotel Weinhaus Mayer in het Nederlands

goed maar.....

Fam. Winnubst
1-8-2010

De ontvangst door 'n dame die beslist niet gastvrij optrad.Werden o.a. niet geinformeerd over parkeermgelijkheid etc."n wat jongere dame was in de ontbijtzaal wel vriendelijk en service gericht.

Gereisd Anders in augustus 2010

Een prima hotedicht langs de Moezel.

J. Evenwel
18-8-2009

Het hotel heeft nette grote kamers (deze zijn pas weer opgekapt net als de rest van het hotel) met ruim balkon, koelkastje en leuke badkamer. Het uitzicht op de Moezel en aankomende en vertrekkende rondvaartboten geeft gezelligheid en veroorzaakt geen enkel overlast. De weg voor het hotel is niet te druk. De ontbijtzaal is ruim en biedt ook een fraai uitzicht op de Moezel. Het ontbijt is prima verzorgd en wordt constant bijgevuld. Het Wijnhuis heeft ook een wijnproef functie van de wijnen welke men zelf verbouwd, men is zeer deskundig en heeft de nodige prijzen hiervoor gewonnen. De gratis openbare parkeerplaats is slechts enkele tientallen meters van het hotel verwijderd. Het plaatsje is erg rustig met overdag een levendig toeristen bezoek wat totaal niet storend is.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel met prachtig uitzicht

Miranda
17-1-2009

Goed hotel, helaas zonder restautrant. Mooie, ruime kamers, netjes. Prachtig uitzicht, direct aan de oever van de Moezel. Prima ontbijtbuffet, weer met mooi uitzicht.

Gereisd Met partner in juli 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Kluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Weinhaus Mayer in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Weinhaus Mayer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.