Hotel Ratskeller

3 reviews over Hotel Ratskeller in het Nederlands

It was ok.

Els
2-9-2011

We went there for a family holiday with my parents, brother and sister. They used bikes and we used motorbikes.

Friendly staff, rooms and meals were ok.

Centrale ligging in Zell

Luk en Mia
18-7-2011

Gezellig familiehotel waar alles het er gemoedelijk aan toe gaat.

Fantastische sevice, mooie ligging

Nathalie Vincke
28-6-2010

Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad! Uitstekende persoonlijke service, mooie, kraaknette kamers, zeer lekker eten in het restaurant en heel mooie ligging. Wij gaan nog terug!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Ratskeller voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ratskeller in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ratskeller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ratskeller scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.