Géén boekingskosten

Appartement Haus Waldeck

DuitslandRheinland PfalzZell (an der Mosel)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Haus Waldeck voor je op een rij gezet:

10FenomenaalScore uit 88 reviews

Meer appartement info

88 Reviews over Haus Waldeck

• 10Marco12-09-2020

geweldig

Het was leuk en de mensen waren heel vriendelijk . heel gast vrij , en je kunt er hele leuke dingen doen . mooi uit zicht op de moezel . top locatie .

Jaap, verhuurder, 16-09-2020

Beste Marco Jager en vrienden ,

Bedankt voor de mooie review , zijn we erg blij mee. We hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen in een van de appartementen.

• 10Theo15-09-2019

Super appartement!!

compleet ingericht en super schoon appartement. Keuken met o.a.vaatwasser, oven en magnetron. Prachtig dakterras met grote tuintafel met stoelen en ruime zithoek. Het uitzicht op Zell en de Moezel is super. Veel te zien in de omgeving; leuke stadjes en dorpjes, rondvaartboot bijna voor de deur, fietsen langs de Moezel, veel restaurantjes enz. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

Jaap, verhuurder, 18-09-2019

Beste Theo,

Bedankt voor de mooie review , zijn we erg blij mee. We hopen jullie natuurlijk nogmaals te mogen ontvangen in een van de appartementen.

• 10Jannie16-08-2019

Voor herhaling vatbaar!!!

Gezellig, warme ontvangst, belangstellend, schoon appartement, van alle gemakken voorzien.

Jaap, verhuurder, 19-08-2019

Beste Jannie,

Bedankt voor de geweldige beoordeling , hier zijn we zeer blij mee. Jullie zijn fijne gasten en we hopen jullie nog eens in een van de vakantie woningen te mogen ontvangen

• 10Fam. Uitendaal20-07-2019

Super!

Ontzettend leuke vakantie gehad! Het appartement (wij zaten op de derde etage) was erg ruim, van alle gemakken voorzien en heel schoon. Ook in de omgeving genoeg te zien en te doen. Zell zelf is een gezellig stadje. Ook onze zoon van 8 heeft het super gehad. Rondvaart over de Moezel, bezoekje aan een van de wild- und freizeitparken in de omgeving (wij zijn naar Eifelpark geweest), met de kabelbaan in Cochem naar boven genieten van het mooie uitzicht. Wij komen graag weer een keer terug!

Jaap en Tinie, verhuurder, 23-07-2019

Beste Familie Uitendaal,

Bedankt voor de geweldige review , we zien jullie graag weer terug

• 10Fam. Koers08-07-2019

Wij kunnen niet beter wensen!

Het is een fijn en mooi appartement gelegen aan de oever van de Moezel. Men kan er heerlijk onder de bomen zitten en genieten van het vertier op het water, speedboten, cruiseschepen en vrachtboten. en niet te vergeten het prachtige uitzicht op de stad Zell. Verder is het een ruim appartement met een prachtig overdekt buiten terras grenzend aan de keuken. En het belangrijkste: de gastheer en gastvrouw Jaap en Tinie. Twee zeer aardige mensen die niets te veel is om het je naar de zin te maken. Het was voor ons de derde keer en we hopen dat er ook een vierde keer komt.

Jaap en Tinie, verhuurder, 15-07-2019

Beste Familie Koers,

Bedankt voor de geweldige review , zijn we erg blij mee. We hopen jullie volgend jaar weer te mogen ontvangen in het appartement.

• 10Fam Ottenheim30-06-2019

We hebben het fantastiesch gehad.

We hebben het weer super gehad, mooi appartement. Het zag er weer heel netjes uit. Bedankt Jaap en Tiny voor de gezelligheid. Mvg, Huub, Ali en Martijn

Jaap en Tinie, verhuurder, 05-07-2019

Beste Familie Ottenheim,

Bedankt voor de geweldige review , zijn we erg blij mee. Jullie zijn fijne gasten en we zien jullie natuurlijk graag weer terug.

• 10Rob&Irene21-05-2019

Elk jaar weer en het verveelt nog steeds niet

Fantastisch adres met uitzicht op de moezel (mosel) alles is aanwezig en in de buurt kom je ook niets te kort. Ook nog even vermelden de gastheer en gastvrouw verdienen ook een dikke 10

Jaap en Tinie, verhuurder, 05-07-2019

Beste Rob en Irene,

Bedankt voor de mooie review, zijn we erg blij mee.

• 10melodie31-12-2018

geweldig ik raad het iedereen aan !

we zijn er met een grote groep heen gegaan met 10 man het zag er heel heel goed uit alles was netjes we werden erg vriendelijk geholpen

Jaap, verhuurder, 02-01-2019

Beste Melodie, Bedankt voor de mooie beoordeling ,wij vonden het erg gezellig. Natuurlijk zijn jullie weer welkom ook met de motoren, kunnen allemaal binnen staan.

• 8Michelle Mak24-12-2018

Heerlijk genoten met mooi prive appartement

Een hartelijk welkom bij aankomst met motto: Heb je vrienden lief, wees er zuinig op. Het is nu kerst avond en we zitten te eten en gezellig doen met onze vrienden. Toen kwamen we terug op onze leuke vakantie in Zell en moesten we denken aan het motto van Jaap en Tinie. Helemaal vergeten om een recensie te schrijven, dus bij deze!!!

Hygienisch schoon appartement met goede bedden. Fijne douche met bad.

Jaap, verhuurder, 02-01-2019

Beste Michelle,

Bedankt voor de mooie review , hier zijn we erg blij mee. We hopen jullie nog eens te mogen ontvangen.

• 10Fam. Ottenheim27-09-2018

We komen zeker nog een keer terug.

Super appartement. Mooi uitzicht. Vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Echt een aanrader!

Tinie, verhuurder, 28-09-2018

Beste Familie Ottenheim,

Bedankt voor de mooie beoordeling , zijn we erg blij mee , we zien jullie natuurlijk weer graag terug.

Appartement Haus Waldeck info

• VaatwasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)