Vakantiehuis Haus am Bachgasse

7Goed

Duitsland, Rheinland Pfalz, Zell (an der Mosel)

Op vakantie geweest naar Haus am Bachgasse?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Haus am Bachgasse voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Haus am Bachgasse

• 8r stam21-05-2012

een toppertje

een mooie grote woning met alles erop en eraan ruimte om te parkeren aan de moezel en je loopt zo naar het huisje nog geen 50meter ideaal genoeg keuze in restaurantjes alle smaken zijn wel aanwezig wij hebben het er erg naar ons zin gehad en hebben alweer geboekt

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9fam stam04-05-2012

geweldig huisje

30-4 aangekomen na de auto te hebben geparkeerd ,wat vollop aanwezig was, naar het huisje even een klim ,maar dat hadden we er voor over, er werd al op ons gewacht samen een rondleiding door het huis, in één woord geweldig de bovenverdieping een paradijs voor onze oudste zoon (20) en de slaapkamer met bureau voor onze dochter(17) mooie badkamer met bad en sauna het terras was even klimmen ,maar niet vervelend ,vandaag 4-5 thuis gekomen we vonden het erg jammer om weg te gaan we hebben genoten van de omgeving en het huis voor ons voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 4m.giesen9920-11-2011

voor acrobaten

De foto,s zijn mooi maar niet realisties. Je moet door een raam kruipen naar je dakterras. De trap naar de boven verdieping is erg steil en lijkt op een ladder. De woning is slecht toegangkelijk en ligt in een smal steegje wat steil oploopt. Waar je moet parkeren moet je zelf uitzoeken want dit wordt niet aangegeven. De omgeving is wel de moeite waard vooral de plaats Idar-Oberstein is een bezoekje waard.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Flip & Bianca12-10-2010

leuk en apart

een leuk huis wat met liefde door de eigenaar is opgeknapt en ingericht. beneden is het net het huis van Jaap en Nellie Kooiman (TV) ,boven is de inrichting,apart en riant. mooie badkamer met sauna. Ligging t.o van de bezienswaardigheden goed. Huisje is minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Moezel is op 50 m lopen en aan de oever is volop parkeerruimte. Zell is in 10 minuten bekeken,maar met een terrasje en een wijntje prima uit te houden. Supermarkten zijn aan de andere kant van de moezel boven op een berg in een groot industriegebied. (15 min rijden)

Gereisd met partner in september 2010

Vakantiehuis Haus am Bachgasse info