Hotel Gasthaus Pinocchio

Hotel Gasthaus Pinocchio
7,9

37 tips over Hotel Gasthaus Pinocchio

van der Meyde T.J., 17-9-2013

Het centrum Zell gezellig en op loopafstand.

Omgeving mooi.

Rene Bisselink, 11-8-2013
Vanuit dit Hotel is het eenvoudig rondtoeren aan de Moezel.
wijers, 10-8-2013
je kan er goed fietsen en wandelen

wijers, 9-8-2013
Je kunt er fijn wandelen en fietsen
Eric en Nanda, 4-8-2013
Leuke uitstapjes die je kunt maken zijn naar Trier, Globus op de berg (grote food/non food supermarkt), Cochem, Traben Trabach, Bernkastel. 3/4 dagen verblijven is lang zat, het is wel een beetje een oude mensen omgeving.
versluys, 5-7-2013
wij hebben heerlijk gegeten bij barilla en schlosskeller1

Jeanne, 11-5-2013
Zellik is een leuk plaatsje met veel accommodaties.
Belinda, 20-4-2013

De plaatsjes Bernkastel-Kues, waar je in de oude stad het gevoel hebt terug te gaan in de tijd, en Cochem zijn zeker een aanrader om te bezoeken. Ijssalon Bortolot in Cochem is echt de moeite waard. Lang geleden dat ik zulk lekker ijs heb gegeten. Indien je van wandelen houdt is het leuk om met het kabelbaantje naar boven te gaan en terug te wandelen naar beneden over rotsige paadjes.

In april is het nog rustig en de temperatuur voelt zelfs bij 18C al gauw aan als 25C

erik, 23-2-2013
de pizzeria, la terrazza, is een aanrader
peter van kampen, 28-11-2012

wij zijn naar koblenz,cochem,bernkastel kues geweest...

heel erg mooi allemaal.