Hotel Gasthaus Pinocchio

216 reviews over Hotel Gasthaus Pinocchio in het Nederlands

Genieten!!

Jeannette
14-9-2018

Knus hotel in een mooie omgeving. Wij hadden de beschikking over een kamer met balkon, met een mooi uitzicht over de moezel. De kamer was schoon, met prima bedden en badkamer.

We hebben ontzettend genoten van de mooie omgeving, maar vooral ook van de gastvrijheid, gezelligheid en goede zorgen van Ruud en Anneke (en niet te vergeten André). Bedankt voor een gezellige tijd en we komen zeker nog eens terug!

Heidi van Erp
9-9-2018

2 geweldige dagen gehad. Eten was goed, kamers netjes en schoon.

Ruud en Anneke bedankt voor alles. Kom nog een keer terug.

Een aanrader.

Mooie omgeving, eigenaren ongastvrij

Monique
3-9-2018

Het uitzicht was mooi, het eten was prima en de locatie was goed. De kamers daarentegen waren gedateerd en de gastvriendelijkheid was ver te zoeken. De eigenaren waren erg star. Om klokslag 9 uur werd je bij het ontbijt verwacht en on half 10 moest je weg van het ontbijt. Toen we daar iets van zeiden werden we afgesnauwd door de eigenaar dat hij toch heel duidelijk had gezegd dat het ontbijt tot half 10 was. Ook de huishouding móest zo gaan zoals altijd, zelfs in onze eigen kamer. Het was nogal warm, maar de balkondeur was steeds weer gesloten in onze kamer als we terugkwamen. Kortom, de gastvrijheid en vriendelijkheid waren ver te zoeken.

Toppertje!!

Roets-Van de Vijver
28-8-2018

Mensen die van luxe houden zijn hier aan het verkeerde adres, wij daarentegen gaan voor sfeer en gezelligheid ,de ligging is top het hotel is ietwat verouderd maar de kamers zijn zeer ruim en erg propper ,fantastische bedden en het eten is superlekker !! Erg vriendelijke uitbaters , zeker niet opdringerig .Ideaal om de omgeving te verkennen,wij huurden 100m van het hotel een fiets voor 8euro /dag.

Geweldig een thuis gevoel👍

Fam jolie
10-8-2018

Fijn huiselijk hotel. Met zeer vriendelijk gastheer en gastvrouw.Heb echt van alle ondernemingen genoten. Werd ook fijn uitgelegd.Ben in hotel pinnochio 17 dagen geweest.ik ga zeer zeker nog een keertje terug.

een prima hotel met zeer goed eten gewoon goed

jan reijne
4-6-2018

wij vonden het helemaal goed vooral het historich gebouw van binnen met het ouderwetse houtwerk en wat het eten betreft prima en de gast vrijheid van ruud en aneke wij hebben genoten we komen zeker nog een keer terug nogmaals bedankt voor de goede zorgen

Goed en gezellig !!

Mario , Linda
1-11-2017

Leuk en schoon hotel met goed eten en goede service , Ruud kwam ons zelfs kilometers achterna rijden op onze weg naar cochem om onze vergeten tas te brengen , waar vind je nog deze service !! super bedankt !!!!! voor deze service en de gezellige muziekavonden !!!

Perfect voor een paar dagen moesel

Monica
28-10-2017

Fijne lokatie aan de moezel, nette grote kamer omdat we met zijn drieën waren. Eten was erg lekker en afwisselend. Ruud en Anneke zijn hele goede gastheer/gastvrouw, geven iedereen aandacht, zelfs speciaal aandacht aan onze zoon.

Leuke dagen gehad in het hotel.

J. Ax
27-10-2017

Het hotel ziet er netjes uit en is schoon wel gedateerd maar heeft wel wat en ach je slaapt er alleen maar. Het ontbijt en diner waren super, we hebben heerlijk gegeten. Ook nog een hele leuke avond met muziek gehad. De omgeving is er prachtig.

Ton, Hanneke, Richard en Joke

Leuke bestemming voor weinig geld

Cees van der Ham
20-10-2017

Eenvoudig gasthuis/hotel. Zeer vriendelijke eigenaren Ruud en Anneke.

Prijs/kwaliteit verhouding prima.Omgeving heel erg mooi.Heel mooi weer gehad, wat zeker aan een prima verblijf heeft bijgedragen.Kamer eenvoudig ,netjes en schoon.Zeker voor herhaling vatbaar. Via actie geboekt. Het is haast onmogelijk om voor die prijs incl. ontbijt en maaltijd zo"n goede service te leveren.Met vriendelijke groet Cees en Ineke

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthaus Pinocchio in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthaus Pinocchio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.