Hotel Cafe im Hamm

3 reviews over Hotel Cafe im Hamm in het Nederlands

Echt vakantie gevoel!

Bliek
19-10-2011

Hotel ligt rustig en op loopafstand van het plaatsje Zell. Het is ook heerlijk fietsen langs de Moesel. De kamers zijn schoon en ruim. Wij hadden een prachtige kamer met een groot balkon en zicht op de Moesel. Het ontbijt is goed verzorgd en eventuele wensen worden vervuld. Ook de sauna in het hotel is een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Oct 07 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie rustige locatie

Paul Vranken
26-8-2011

Rustig hotel garni met mooi uitzicht direct aan de Moezel. Verzorgd ontbijtbuffet en vriendelijk onthaal. Ruime kamer met terras en goede badkamer. Grote fietsenstalling en voldoende autoparking voor 't hotel. 'n Aanrader voor de fietsers of wandelaars. We komen beslist terug !

Gereisd Met partner in augustus 2011

Hotel Garni : Een aanrader !

Peter
6-5-2010

Hotel ligt direct aan de Mosel. De kamers/bedden zijn goed en schoon.Het ontbijt is ook goed -diverse soorten kaas,vleeswaren,brood etc. etc. Al met al een aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2010

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• WinkelsApotheek, Bloemenwinkel, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelDarts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cafe im Hamm in Zell (an der Mosel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cafe im Hamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.