Hotel Reckweilerhof

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Reckweilerhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Reckweilerhof in het Nederlands

uitstekend hotel voor mensen die rust zoeken

Ramon de Koning
16-8-2011

Hotel Reckweilerhof bij Wolfstein is een uitstekend hotel voor mensen die rust zoeken. Alhoewel de kamers iets gedateerd zijn, zijn prima ruim en zeer schoon.

Bij het hotel zit een restaurant waar je prima kunt eten voor een goede prijs en het hotel biedt een zeer goed en uitgebreid ontbijt. Ook is er een Sauna aanwezig die gehuurd kan worden. De omgeving is heel mooi en er zijn voldoende wandelroutes. Ga je voor het uitgaansleven dan is dit hotel en de omgeving echter niet geschikt voor je.

Het hotel beschikt over een eigen parkeerplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Reckweilerhof in Wolfstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Reckweilerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.