Camping Am Königsberg

• 7.4Eetgelegenheden
  • 9.7Staat v/h sanitair

• Sauna
Meer camping info

In natuurgebied Lautertal In Duitsland, in het stadje Wolfstein, ligt camping am Königsberg. Op de camping is zeer goed verzorgd sanitair, zelfs voor de hond. Naast de camping vind je een gemeentezwembad met sportveld voor campinggasten. De omgeving is geschikt om mooie wandelingen te maken. De Draisinentour en het roofvogelpark zijn erg leuk.

204 reviews over Camping Am Königsberg

• 2018
    8Jannes28-07-2018

Rustige mooie nette camping

Mooie nette camping, sanitair geweldig, dorp op loopafstand, voor ons iets te rustig maar hier kom je heerlijk tot rust.

• 9Pieter26-07-2018

Aanrader,

Leuke mooie camping met super saintair, uitstekende geschikt voor kleine kinderen, mooi gemeente zwembad . Beheerders zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Een absolute aanrader.

In de buurt is niet echt veel te doen , enige nadeel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Andre Sonneveld17-07-2018

Heerlijk plek om te onthaasten

Geweldige niet al te grote camping tot in de puntjes verzorgt. Wat een sanitair. Dat krijgt een 11 van mij. Nog nooit zoiets meegemaakt. Zeer vriendelijke ontvangst van NL-eigenaar. Ruime plaatsen. Gemeente zwembad naast de camping is formidabel. Zoek je een rustige omgeving om lekker bij te komen dan moet je hier zijn. onze indruk is dat de omgeving niet zo spannend is. Maar ja al s de kids genoeg hebben aan vriendjes en een groot zwembad hoef je niet verder te zoeken. Grote winkel net buiten het dorp is wat lastig te vinden, maar heeft alles. En betaalbaar. Wij komen hier vast nog wel eens terug.

• 4Hans09-07-2018

Nooit meer

Prachtig sanitair. Alles om te bezoeken ver weg. Als je vooraf de rekening vraagt met het totaal verschuldigd bedrag en krijgt moet je na afloop nog dik bij betalen.

• 8Staat v/h sanitair

Reginald Burgers, Inhaber, 11-07-2018

Geachte Familie Augustein uit Borne. Uw beoordeling vinden wij toch een beetje jammer. Wij hadden inderdaad een foutje in de rekening gemaakt, die u van te voren aangevraagd had. Dit hebben wij ook met u besproken, en u had daar begrip voor. Tenslotte zijn wij ook gewoon mensen, en maken ook wel eens een foutje. Jammer dat u dit achteraf op internet zet, terwijl u bij vertrek ons mededeelde een fijne week gehad te hebben. Overigens is dik bijbetalen ook wat overdreven, daar zaten ook nog andere kosten bij. Maar goed ieder mag zijn mening hebben. Wij wensen u het allerbeste toe.

• 9Fam Baars09-07-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nette kleine camping. Prachtig mooi en schoon sanitair. Vriendelijke eigenaar. Naast de camping ligt een mooi groot zwembad met ligweide. Prima omgeving voor een fietstochtje. Het eten in het restaurantje op de camping was lekker en het personeel vriendelijk. Het stadje Wolfstein (waar je gemakkelijk even naar toe fietst of wandelt) is wat saai. Maar wanneer je mee doet met een stadswandeling met (Duitse) gids, dan zie je toch detaills die anders niet opvallen. Winkelen kun je goed in Kaiserslautern (23 km) maar is niet echt een aantrekkelijke stad. Wel een erg schattig stadje is Meisenheim am Glan (20 km). Wij hebben het, op camping am Königsberg, twee weken uitstekend naar onze zin gehad.

• 9Gerbrand Goudbeek08-07-2018

Fantastische camping.

Camping is zeer mooi gelegen en goed bereikbaar vanaf de doorgaande weg. Sanitair is super, mooier heb ik het nog niet gezien. De Nederlandse beheerder is vriendelijk en behulpzaam. De natuur is fantastisch en een supermarkt dichtbij. Heb je een hondje bij je, kun je deze direct achter de camping prima uitlaten. Één nadeel is dat er in de directe omgeving niet veel leuke plaatsjes liggen om te bezoeken, hiervoor moet je wat verder rijden. Wij zijn hier nu twee keer geweest, dus is het ons prima bevallen en nij thuiskomst lag er een kaartje van de camping op de mat met “ welkom thuis”. Dit maakt een geslaagde vakantie helemaal af.

• 9Corry en jan pel27-06-2018

Een zeer attente camping eigenaar

Super dat de eigenaar bij heftig onweer zich op de camping liet zien. Super dat hij ons thuis benaderde over iets dat van de caravan afviel bij vertrek.

• 9Eetgelegenheden

• 9Hans Vink26-06-2018

Aanrader !!

Fantastische camping. Niet zulke grote plaatsen maar dat weegt niet op tegen de vele positieve zaken. Ongekend mooi en compleet sanitair met shampoo en douche schuim aan de muren.! Zeer fraai en duurzame kranen en tegelwerk aan de muur. e.d. Lijkt wel 4 sterren hotel. Brandschoon allemaal. Winkel is prima voorzien voor kleine boodschappen. Fantastisch mooi gemeente zwembad, gratis toegankelijk voor camping gasten. Gezellig restaurant op de camping. Plaatsje Wolfstein zelf is niet spectaculair, maar je kunt er in de omgeving prachtig fietsen en wandelen.

• 10Eetgelegenheden

• 8Frans de Vos15-06-2018

leuk camping met prachtig sanitair

Zou een uitstekende camping kunnen zijn met een minder humeurige eigenaar,deze begrijpt er niets van!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Gerda14-11-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Bijna alleen maar nederlandse gasten. Wij vonden dat (vooral voor de kinderen) leuk, maar dat wil misschien niet iedereen als hij naar het buitenland gaat. Leuk en afwisselend programma voor de kids en de fakkelwandeling voor de hele familie was geweldig!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017