Reviews over Wintrich

Rene en Chris
    23-8-2018

Het was aangenaam verblijven in dit mooie hotel. Vriendelijke ontvangst en bediening. Zeer mooie, frisse en zeer nette kamer met koelkastje. Heel lekker ontbijt en avondeten, meer dan voldoende, met veel zorg klaargemaakt door Loredana. Zeker voor herhaling vatbaar.

meer dan tevreden

L.J. crutzen -M crutzen Goijen
    10-8-2018

We hebben een zeer goede ervaring op gedaan in

bruhlerhof in wintrich,met zeer mooie kamers ,een zeer goed restaurant ,om aan te bevelen,met een zeer mooie ligging,en vriendelijk en perfecte bediening.Wij gaan er weer graag terug.

voor herhaling vatbaar

Joseph Wouters Terzet
    5-6-2018

we hebben met een gezelschap van 15 mensen hier gegeten en er was niets maar dan ook niets dat niet goed was. Ongelooflijk leuke bediening en het eten was super. Echt een aanrader.

Fijne plek en aardige mensen

Anita Habermann
    17-4-2018

De eigenaar en het personeel denken met je mee en zijn heel gastvrij en vriendelijk. Ook de kinderen van 7 en 9 vonden het erg leuk. We hadden half pension in ons arrangement en vonden het eten erg lekker. Het hotel ligt niet vlak aan de moezel, maar je kijkt vanuit het terras van het hotel mooi uit op de wijnranken langs de moezel. We zouden gerust een tweede keer dit leuk hotel bezoeken. Wintrich is klein dorp. Maar we waren het tijdens het jaarlijkse wijnfeest. Een klein dorpsfeest. Aangezien wij zelf in Nederland ook in een klein dorp wonen vonden wij dit dorpse karakter erg leuk en gezellig. Het is leuk even naar de moezel te lopen en in de omgeving is voldoende te beleven. Een aanrader wat ons betreft.

Mooie verzorgde accomodatie

Jackietje
    29-5-2017

Dit hotel ziet er prima uit en heeft mooie en schone kamers. Wij hadden een niet gerenoveerde kamer op de 2e verdieping, maar deze voldoet goed, fijne bedden en een ruim balkon aan de achterkant. Badkamertje iets gedateerd. Het ontbijt is ruim voldoende en heeft alles wat je kan bedenken, tot aan verse zelfgebakken wafels aan toe. Je kunt er desgewenst ook een driegangen diner gebruiken, in de vorm van een buffet(je).

De plaats Wintrich is erg gedateerd, veel vergane glorie en weinig eer te behalen. Dit hotel springt er meteen uit met een verzorgd en opvallend uiterlijk!

Wintrich scoort een 8,7 uit 10, op basis van 10 reviews