Hotel Moselblick ***

Hotel Moselblick

Weer vandaag1°-3°

11 tips over Hotel Moselblick

loteling, 6-7-2016

eet ergens smiddags een deftig stuk vlees of vis.. mogelijk heden genoeg in de omgeving

om vreemden aan de avond tafel te vermijden.. ga pas op het laatste moment (20.00u) eten om een tafel voor 2 te hebben

gratis wifi aan de jachthaven :)

W_Batje, 19-7-2015
fietstocht 11 km naar Koblenz. Kan bovenlangs spoor door wijngaarden. Ga eten in dorpje Winningen. In tuin Die Gutschanke kun je heel lekker eten.
Ad Hodde, 15-7-2015
Het plaatsje Winningen is klein maar gezellig, Koblenz en Cochem zijn dichtbij

hans, 13-7-2015
Vraag een kamer met moezelzicht, dan heb je geen last van de trein die alleen overdag rijdt en de weg langs het hotel.
jankovanalphen@live.nl, 20-4-2015
Lekker shoppen in Koblenz op een 15 minuten in Lohr -shopping center of in het centrum van Koblenz.
P.Teune, 23-3-2015
tijdens ons verblijf was er in Winningen een wijnproeverij van de verschillende rieslingwijnen uit het plaatsje.(26 verschillende wijnen konden geprobeerd...)...een ontzettend leuke ervaring

Rits, 24-2-2015
Leuk om burchten te bezoeken,leuke dorpjes,hertenpark,edelsteendorp,koblenz,bonn,.....De Rijn,de moezel,genieten in lekkere koffiebars,....
Johanna, 23-7-2014
Volg de weg naar Cochem, mooi zicht op de Moezel
Verhaert carina, 20-3-2014
ideaal voor fietsen , de kamers zijn super groot . en ik zou langs de moezel fietsen .
vandeweyer , 17-9-2012
vraag een kamer die zuidgericht is dan heb je bijna de hele dag zon. Ga op het gemeentehuis een wandelkaart halen van droomlandschappen.