Hotel Moselblick

Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

91 reviews over Hotel Moselblick in het Nederlands

Goed hotel maar na 2x wel gezien.

Reginald,
5-8-2018

Royale kamers. Nette badkamer en netjes schoon. Diner in buffetvorm. Dit is zeer matig! Ontbijt prima. Helaas weinig "Moselblick" vanuit de kamer door de vele bomen. Jammer want er is best veel leven op het water. Bediening is vriendelijk maar de prijzen van de drankjes zijn behoorlijk aan de maat.( €5,50 voor een huiswijntje. 2x 0,4 liter bier € 7.80!)

Gereisd met partner in augustus 2018

Top hotel 👍

Marie,
28-7-2018

Prima hotel vriendelijke bediening lekker eten in 1woord top zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne drie dagen gehad met een uitstekend half pension Hotel Moselblick. Ontvangst was prima en werden erg goed ter woord gestaan. De kamer was erg netjes en ruim. Wel een kluisje maar jammer genoeg geen koelkastje. Zowel het ontbijt en avond eten was in bufetvorm en erg goed. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. Er was plek genoeg. Werd steeds aangevuld en een zeer uitgebreide saladebar. Drank moesten we wel iedere avond afrekenen. Niet zo'n heel groot probleem maar op kamernummer lijkt mij handiger. Personeel zowel bediening als interieur verzorgers zijn erg vriendelijk. Voor ons was het een super locatie van hieruit hebben we Rudesheim, Cochem en Koblenz bezocht.

Gereisd met partner in juli 2018

Kras

Mooi hotel slecht avondbuffet.

Kim,
23-5-2018

Grote kamer mooi gerenoveerd, nette badkamer met inloopdouche. Ligging is mooi met uitzicht op de moezel.Wij hadden halfpension waarbij ontbijtbuffet prima was. Het buffet ‘s-avonds was zéér slecht. Curryworst met frites is zo’n 3*hotel onwaardig, zeker met Pinksteren! Verder slechte wifi. Alleen bereik in het restaurant.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantastisch en word zeker herhaald.

Karien en Bert Wassen,
5-4-2018

Een heel mooi en goed Hotel met een prachtige ligging aan de Moezel; vriendelijk personeel, schone en grote kamers. Een echte aanrader voor iedereen, zelfs voor mensen met hond!

Fiets- en wandelroutes vanaf het Hotel. WiFi was een klein minpuntje, maar word aan gewerkt.

Gereisd met partner in april 2018

Heerlijk hotel

Wil,
28-11-2017

Heel ruime moderne kamer. Uitzicht op de Moezel. Prima ontbijtbuffet. Prima diner, we hadden halfpension. Vriendelijk personeel. Mooi terras buiten (zal met mooi weer heerlijk vertoeven zijn daar). Het enige gemis was de afwezigheid van een koelkastje en koffie/thee zet faciliteit op de kamer. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2017

Prettig verblijven

fam. Zeldenrijk,
5-10-2017

Wij zijn hier 4 dagen geweest. Het personeel is erg gastvrij.

Het hotel is dichtbij Winningen, dat schuin aan de overkant van de weg ligt. Leuk om een wandelingetje te maken en of een terrasje te pakken. Hele ruime kamers met een mooi uitzicht op de Moezel. De kamers werden goed schoon gehouden.

Eten was gedeeltelijk in buffetvorm. Prijs-prestatie verhouding was goed. Het personeel deed erg zijn best het je naar de zin te maken.

Gereisd met partner in oktober 2017

Fantastiche ligging een prima hotel TOP.

Fam van NUenen,
25-8-2017

Personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt "s morgens was goed verzorgd. Het avondeten was ook in buffetvorm.Goed voor de prijs die gehanteerd wordt.Wij hebben 3 mooie dagen gehad.Wij zeggen doorgaan zo TOP. Alleen een opmerking de wifi daar moet nog aan gewerkt worden. Wij zouden het hotel aan familie en vrienden aanraden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Kamers waren prima, schoon en ruim

Janny smit,
16-8-2017

Ruime schone kamers, aardig maar te weinig personeel. Drankjes kon je niet op kamernummer doen, je moest steeds weer afrekenen. Diner matig. Ontbijt goed.

Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig gelegen hotel

Ria van oosten,
19-7-2017

Zijn er 3 dagen geweest . Vriendelijke ontvangst.

Prachtige Kamers met een geweldig uitzicht.

Eten was in buffetvorm. Alles ruim voldoende en van goede kwaliteit. Prijs prestatie verhouding was uitstekend . Het personeel deed zijn uiterste best het je naar de zin te maken

Gereisd met partner in juli 2017

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moselblick in Winningen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moselblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.