We hebben een aantal aanbieders voor Winningen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Winningen voor je op een rij gezet:

Reviews over Winningen

Gemoedelijke camping chaotisch maar toch aanrader

W van Kranenburg,
    17-8-2018

Heel gemoedelijke camping met vriendelijk personeel.

Altijd plaats en deze mag je zelf uitzoeken.

Nadeel hiervan is dat alles en iedereen kris kras door elkaar staat wat een rommelig geheel geeft.

Wel jammer dat grote campers niet op een afgescheiden deel stonden. Als je pech had stond dit in je gezichtsveld wat campinggevoel zeer negatief benadrukte.

Sanitair voldoende. Wat verouderd maar schoon. Alles gecentreerd op één plek.

Om te lopen afhankelijk van je plek soms redelijk ver.

Goed restaurant met betaalbare prijzen.

Gezellig terras aan de Moezel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed hotel maar na 2x wel gezien.

Reginald,
    5-8-2018

Royale kamers. Nette badkamer en netjes schoon. Diner in buffetvorm. Dit is zeer matig! Ontbijt prima. Helaas weinig "Moselblick" vanuit de kamer door de vele bomen. Jammer want er is best veel leven op het water. Bediening is vriendelijk maar de prijzen van de drankjes zijn behoorlijk aan de maat.( €5,50 voor een huiswijntje. 2x 0,4 liter bier € 7.80!)

Gereisd met partner in augustus 2018

Top hotel 👍

Marie,
    28-7-2018

Prima hotel vriendelijke bediening lekker eten in 1woord top zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2018

Mooi hotel met zeer gemotiveerd personeel!!!!!

Karin,
    21-7-2018

Fijne drie dagen gehad met een uitstekend half pension Hotel Moselblick. Ontvangst was prima en werden erg goed ter woord gestaan. De kamer was erg netjes en ruim. Wel een kluisje maar jammer genoeg geen koelkastje. Zowel het ontbijt en avond eten was in bufetvorm en erg goed. We konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. Er was plek genoeg. Werd steeds aangevuld en een zeer uitgebreide saladebar. Drank moesten we wel iedere avond afrekenen. Niet zo'n heel groot probleem maar op kamernummer lijkt mij handiger. Personeel zowel bediening als interieur verzorgers zijn erg vriendelijk. Voor ons was het een super locatie van hieruit hebben we Rudesheim, Cochem en Koblenz bezocht.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch en word zeker herhaald.

Karien en Bert Wassen,
    5-4-2018

Een heel mooi en goed Hotel met een prachtige ligging aan de Moezel; vriendelijk personeel, schone en grote kamers. Een echte aanrader voor iedereen, zelfs voor mensen met hond!

Fiets- en wandelroutes vanaf het Hotel. WiFi was een klein minpuntje, maar word aan gewerkt.

Gereisd met partner in april 2018
Winningen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 31 reviews