Hotel 4 Winden garni

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°

1 review over Hotel 4 Winden garni in het Nederlands

Wij hebben dit hotel gekozen op doorreis en daarvoor is het prima geschikt. (Ligt dichtbij de A3) Heel mooie en schone kamers, en een voldoende maar eenvoudig ontbijt.

Het hotel ligt in een woonwijk en een beetje afgelegen; het wordt dus naar ons idee voornamelijk zakelijk gebruikt en voor doorreis. In de directe omgeving is niets te doen. Er is een restaurant bij het hotel, maar daar was niemand en het sprak ons niet zo aan. We zijn voor het eten daarom naar Bad Honnef geweest, dat ligt op 5 minuten rijden. Hier heb je winkels, bank, en een zeer goed italiaans restaurant op de Aegidiusplatz!

Uitchecken en ontbijt is tot 9.30 dus uitslapen is er niet bij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 4 Winden garni in Windhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 4 Winden garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 4 Winden garni scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: