Hotel 4 Winden garni

1 review over Hotel 4 Winden garni in het Nederlands

Wij hebben dit hotel gekozen op doorreis en daarvoor is het prima geschikt. (Ligt dichtbij de A3) Heel mooie en schone kamers, en een voldoende maar eenvoudig ontbijt.

Het hotel ligt in een woonwijk en een beetje afgelegen; het wordt dus naar ons idee voornamelijk zakelijk gebruikt en voor doorreis. In de directe omgeving is niets te doen. Er is een restaurant bij het hotel, maar daar was niemand en het sprak ons niet zo aan. We zijn voor het eten daarom naar Bad Honnef geweest, dat ligt op 5 minuten rijden. Hier heb je winkels, bank, en een zeer goed italiaans restaurant op de Aegidiusplatz!

Uitchecken en ontbijt is tot 9.30 dus uitslapen is er niet bij.

Hotel 4 Winden garni 8 10 1 .