Reviews over Wilgartswiesen

Zeer goede service, rustig en charmant hotel

spoorboy83,
    20-9-2012

1 nacht verbleven. Aangenaam onthaal, begeleid naar de kamer en korte uitleg gekregen. Zeer ruime en moderne kamer met douche en lavabo. Vloerverwarming + radiatoren en verwarming aan douche. Rolluiken aan alle vensters dus kamer ideaal te verduisteren. Goede bedden. Royaal ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel.

Hotel Am Hirschhorn, Calme(?) en Charme(!)

JFW,
    25-6-2012

Het 4**** Hotel Am Hirschhorn in Wilgartswiesen heeft helaas geen lift! en de autoweg en spoorbaan zijn buiten en bij open ramen altijd hoorbaar op de achtergrond!. De Junior Suite is zeer ruim (50 m2) met gedeeld zeer groot balkon. Wellness, met binnenzwembad is voor hotelbegrippen zeer uitgebreid en goed, met o.a. fijne ligweides.Het diner en ontbijt zijjn van hoog niveau en de service is verder zeer vriendelijk en uitstekend. Kortom als je niet al te geluidsgevoelig bent een hotel om aan te bevelen, zeker ook wat betreft prijs/kwaliteit!