Hotel Lindner Hotel & Sporting Club Wiesensee ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Breuer

Goed hotel voor een paar dagen relaxen.

Breuer,
29-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben hier 5 dagen/4 nachten verbleven in een juniorsuite. Suite helemaal top. Goede bedden, ruime badkamer met dubbele wasbak, bad en apart nog een ruimte met toilet en douche.Van alle gemakken voorzien. Voldoende handdoeken en ook voor de sauna stond een tas met 4 handdoeken en 2 badjassen klaar.

Het zitje in de leefruimte is niet heel comfortabel.

De fitness ruimte is voor een sporthotel wat aan de kleine kant. De "bike" is aan vervanging toe. Sauna ruimte was op zaterdag erg vol, maar de volgende dagen juist helemaal niet. Thee en water verkrijgbaar, en ook vers fruit.

Ontbijtbuffet is prima uitgebreid. Avondeten 2x een buffet gehad, top. Geen grote bakken met eten maar alles zeer verfijnd en veel keuze. De andere 2 maaltijden een 3 gangen diner met keuze hoofdgerecht. Ook heel goed. Een fles water is wel erg duur.

Gereisd met partner in januari 2016