KinderhotelWeer vandaag11°5°
8,5

• Ligging t.o.v. pistes7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Lindner Hotel & Sporting Club Wiesensee voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Lindner Hotel & Sporting Club Wiesensee in het Nederlands

Goed hotel voor een paar dagen relaxen.

Breuer
29-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij hebben hier 5 dagen/4 nachten verbleven in een juniorsuite. Suite helemaal top. Goede bedden, ruime badkamer met dubbele wasbak, bad en apart nog een ruimte met toilet en douche.Van alle gemakken voorzien. Voldoende handdoeken en ook voor de sauna stond een tas met 4 handdoeken en 2 badjassen klaar.

Het zitje in de leefruimte is niet heel comfortabel.

De fitness ruimte is voor een sporthotel wat aan de kleine kant. De "bike" is aan vervanging toe. Sauna ruimte was op zaterdag erg vol, maar de volgende dagen juist helemaal niet. Thee en water verkrijgbaar, en ook vers fruit.

Ontbijtbuffet is prima uitgebreid. Avondeten 2x een buffet gehad, top. Geen grote bakken met eten maar alles zeer verfijnd en veel keuze. De andere 2 maaltijden een 3 gangen diner met keuze hoofdgerecht. Ook heel goed. Een fles water is wel erg duur.

Gereisd met partner in januari 2016

zeer goede aanrader

W.A.Alberti
5-10-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

geweldig hotel, aanrader

fraai hotel aan het meer gelegen, ( mooi uitzicht ) zeer vriendelijk en vakkundig personeel. Goed ontbijt en buffet, prima ambiance. Zeer fraaie en verzorgde golfbaan voor de deur, uitdagend baan met moeilijke greens (zoals ze moeten zijn )

Gereisd met partner in september 2009

geweldig hotel, aanrader

Willemijn met partner 60+
14-8-2009

fraai hotel aan het meer gelegen, zeer vriendelijk en voorkomend personeel. Geweldig ontbijt en buffet, prima ambiance. Zeer fraaie en verzorgde golfbaan voor de deur, uitdagend met moeilijke greens. Alles bij elkaar: een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2009

geweldig hotel, een aanrader

van Oss
14-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een prachtig hotel met fraaie ligging aan het meer. Zeer vriendelijk en voorkomend personeel. Prima buffet, alleen niet te laat op de avond gaan. Zeer fraaie golfbaan voor de deur, zeer verzorgd, uitdagend met moeilijke greens.

Geweldige prijs/kwaliteit bij Pin High geboekt. Een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2009
2007

Leuk hotel, vooral het personeel is erg vriendelijk. De golfbaan van het hotel is ook prachtig. De ene avond een smaakvol 4 gangen-menu, de andere avond een gigantisch buffet. Het ontbijt is voortreffelijk. Elk najaar halen ze al het water uit het meer (voor de visstand), dat oogt een beetje triest.

Gereisd met partner in november 2007
2006

Wat een superhotel is dit

H en I
4-8-2006

Wat een superhotel is dit. Schoon, vriendelijke mensen, prachtige golfbaan erbij. En het buffet 's avonds helemaal te gek. Pure verwennerij hier en wij zijn toch best wel verwend qua hotels. Het Tsjechische voetbalteam werd in de eerste ronde uitgeschakeld en hadden geboekt tot de finale (9 juli). Zodoende kwamen er aardig wat kamers beschikbaar.

Ook bij de golfbaan kun je heerlijk zitten.

Gereisd met partner in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lindner Hotel & Sporting Club Wiesensee in Westerburg (Westerwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lindner Hotel & Sporting Club Wiesensee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.