Hotel Kastenholz

25 reviews over Hotel Kastenholz in het Nederlands

geweldig hotel

Cremers Erna
22-10-2017

Een zéér mooi hotel met supervriendelijk personeel en eigenaars. De kamers zijn zéér mooi en comfortabel. Het eten is lekker en voldoende. Een uitgebreid ontbijt, in de namiddag lekker gebak met koffie of thee en 's avonds een heerlijk 4gangen diner met keuze van het hoofdgerecht. Het zwembad is mooi met heerlijke ligzetels om te relaxen. wij hadden geboekt in het Stammhaus en kregen een dubbele upgrade naar een Wildpark kamer! Super! De omgeving loont zich om mooie wandelingen te maken.

zalig genieten

loteling
7-10-2017

geweldig hotel , één van de betere die we al deden de laatste jaren.

1 minder puntje , we verbleven in het stammhouse mooie (gedateerde) kamer ruim met zithoek.. maar boven de keuken en niet bepaald geluidarm :( dus de eerste avond en morgen laat slapen en vroeg op ..niet door de vogeltjes maar door het keuken..geluid.

ontbijt , top!

om 15 u steevast koffie en gebak (inbegrepen).

het avondeten .. keuze menu kwaliteit voortreffelijk .

betaalbare wijn.

suuuuuuuuuuuuuuper vriendelijk personeel .

mooi hertenpark waar je in mag wandelen en zelfs de dieren voederen .

uitmuntend zicht van het buiten terras.

bij vertrek meldde ik het van de kamer en we hebben toen een rondleiding gekregen in enkele kamers van het nieuwere gedeelte ..

wij gaan zeker nog eens terug :)

Oude reviews (archief)

Goed hotel, maar vergeet de S

Anne en J-M
25-6-2016

Rustige omgeving. Een hotel met mooie accomodatie. Er zijn echter teveel kleinigheden die niet in orde zijn of ontbreken. Het saunagedeelte is goed uitgebouwd, wel een koud zwembad. In het restaurant wordt lekker eten geserveerd, zonder meer. Verwacht niks spectaculair. Hier wordt een wachtbordje echter vertaald als 'voorgerecht'. De keuken kent geen vlotte werking waardoor lange wachttijden ontstaan. Tijdens ons verblijf variëerde de bezetting tussen 15 en 20 couverts, dus niet de grote toeloop. En afhankelijk van de kelner moet je zelf wijn inschenken, brood vragen, enz.. Voor ons een leuke bestemming, tof hotel. Een 4*, zonder meer. De streek is ideaal voor wandelaars.

We hebben een aantal aanbieders voor Kastenholz voor je op een rij gezet:

Fantastisch hotel in een rustige omgeving

van den Bosch Jan
9-5-2016

Zeer goed hotel waar je tot rust kunt komen.Mooi uitzicht van op de kamer lekker eten zowel 'savonds al 's morgens.Vriendelijk personeel maar soms liep er al eens

iets mis .Heb mij daar niet aan gestoord.Mooie uitvalsbasis om te streek te verkennen.

alles perfect in orde

jurgen en nadine
19-7-2015

we zijn voor de 2de keer in kastenholz verbleven en we kunnen eigenlijk geen negatief punt opnoemen , vriendelijk onthaal- propere kamers - lekker eten -klantvriendelijk , dus we komen zeker nog eens terug .

groetjes jurgen en nadine uit sint niklaas

geweldig

vanlombeek_nathalie
2-2-2015

Juist terug van een veel te korte vakantie in dit geweldig hotel! Het uitzicht van onze kamer was fantastisch! Personeel was vriendelijk, glaasje champagne bij het ontbijt, zeer lekker avondeten! Je kan er wandelen in het dorpje en/of tussen de diertjes. één klein minpuntje, je vindt in het dorpje zelf geen café/resto waar je kan middageten, geen probleem even de auto nemen naar een ander dorpje en terwijl kan je dat ook eventjes verkennen. Zeker zijn 4 sterren waard!

Ideaal voor een korte rustvakantie

Daniel
13-2-2014

Hotel. Kastenholz is biezonder rustig gelegen. Het personeel is er zeer vriendelijk, het eten is zeer verzorgd, de wellness is prima. De maaltijs s'avonds in het restaurant rond de open haard is fantastisch. Kortom, een aanrader voor wie er enkele dagen tussenuit wil. Als je zaken in de buurt wilt bezoeken moet je wel even rijden, maar de streek waar je doorrijd is wel prachtig.

Om nog eens terug te keren.

Gerda
8-9-2011

Zijn juist terug van dit hotel. Wershofen is zeer rustig. Ideaal voor wandelvakantie.

Zowel de standaard als de luxekamers zijn nu allen uitgerust met flatscreen TV. Goed onderhouden hotel, alles zeer netjes. Vriendelijke bediening. Het eten is lekker maar geen gastronomie. Hebben er 5 nachten verbleven en 3 nachten slecht geslapen niet omwille van de bedden maar andere hotelgasten die zich niet kunnen gedragen. De kamer naast ons tot 2h30 's nachts rondlopen, springen, luid praten, enz......

Het management kan men niets verwijten maar gasten moeten toch beseffen dat andere mensen op vakantie gaan om uit te rusten of ? Wel een hotel om nog eens terug te gaan.

Zeer goed hotel

An
11-7-2011

Klassehotel met vriendelijke, professionele bediening.

Zeer proper.

Heel lekker gegeten.

Kamers standaard uitrusting met heel klein TV-toestel en bijzetbed was oncomfortabel. Badkamer goed.

Wellness prima in orde (zwembad, sauna, dampbad, biosauna).

Ligging heel rustig. In Wershofen weinig te beleven, slechts één winkeltje en één restaurant. Dit was voor ons OK, zochten de rust op in mooie natuur.

"Een aanrader van formaat"

Aerts Karl
19-9-2010

"Hotel Kastenholz is beslist de moeite waard". Mijn vrouw en ik boekten een luxekamer en deze is in alle opzichten prachtig. Wershofen is rustig en goed gelegen voor een stapvakantie in Wershofen zelf en de dorpen rondom. Het eten was afwisselend, lekker en ruim voldoende. Het ontbijtbuffet is om U tegen te zeggen. Het personeel en de hoteleigenaars zijn vriendelijk en bereidwillig, wat wens je nog meer ?

Lieve en Karl

We hebben een aantal aanbieders voor Kastenholz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kastenholz in Wershoven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kastenholz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kastenholz scoort een 8.76 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: