Vakantiehuis Haus Walburga

VakantiehuisWeer vandaag19°14°
Vakantiehuis Haus Walburga

2 reviews over Vakantiehuis Haus Walburga in het Nederlands

Fantastisch, schoon en compleet ingericht

Dick ter Mul
20-9-2017

We hebben een geweldige vakantieweek gehad, in een zeer compleet vakantie-appartement!

Oude reviews (archief)

Geweldige vakantie woning! !

Anja
8-3-2015

Volledig en compleet ingerichte woning. Van vaatwasblokjes tot handen en wasmiddelen. ....alles is er. Bij aankomst eigengemaakte jam!

Mooie groene omgeving in een rustige buurt.

De eigenaren zijn erg voorkomende mensen.

De prijs is prima.

Waxweiler zelf is een rustig dorp, met een supermarkt op loop afstand van de vakantie woning.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Walburga in Waxweiler (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Walburga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Haus Walburga scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.