Vakantiepark Campingpark Eifel

• Onderkomen6,4

12 reacties Vakantiepark Campingpark Eifel

bungalow B comfort

Chantal, 12-8-2016
Wij hebben een 4 persoonshuisje type B comfort geboekt maar ons is absoluut niet duidelijk welk huisje dit nu is. Er staan zoveel foto's van verschillende huisjes

tv

jurgen huinink, 25-7-2016
is er een tv aansuiting op de campingplaats

Verschillende huisjes

Nicolet, 25-1-2016
Ik zie dat er nogal veel verschil is in het interieur van de huisjes. Welk huisje is netjes en heeft in ieder geval een tweepersoonsbed? En zitten er bij de huisjes ook tuinstoelen?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Campingpark Eifel voor je op een rij gezet:

reserveren

carla_dekker, 24-5-2015
Is het raadzaam om in het hoogseizoen vooraf te reserveren?

zwembad

Brenda, 10-6-2014
Is het zwembad gratis?

Veenstra, 21-3-2014

Wie weet of je ook met wifi (bij je tent of caravan) kan internetten?

Of kan dat alleen op een vaste plek (bijv. in het restaurant)?

hond

iris, 24-7-2013
Is het een hondvriendelijke camping? Mag de hond bijvoorbeeld in het riviertje zwemmen?

rolstoeltoegankelijk

FW, 1-8-2012
Wie weet of je met een rolstoel ook in de huisjes kan komen en is het park nog een beetje toegankelijk voor een rolstoel

kinderen

wiebe, 3-6-2012

wij gaan van 24 juli tot 7 augustus naar deze camping, we hebben plaats 500 zijn er in deze periode kindereren van mijn leeftijd ik ben zelf 12 om mee te spelen?

Groetjes Wiebe

2 reacties

campingplaats

B. van Dongen, 15-1-2012

Welke plaatsnummers hebben de meeste oppervlakte? Wat zijn hiervan de afmetingen?

Is er op elke plaats de mogelijkheid om een bijzettentje te plaatsen en een caravan met voortent met luifel?

Zijn er voldoende parkeerplaatsen op het terrein of in de directe omgeving van de camping?