Vakantiepark Campingpark Eifel

Vakantiepark Campingpark Eifel
7,7

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen6,4

Vakantiepark Eifel Ferienpark Prümtal ligt in Rheinland-Pfalz. Een nette camping met ruime plaatsen en goede sanitaire voorzieningen. Ook is er een zwembad en animatie. Je bestelde broodjes haal je bij het winkeltje en ‘s avonds kun je eten afhalen bij de snackbar. In Waxweiler zelf is weinig te beleven. Er is wel een grote Edeka supermarkt.

We hebben een aantal aanbieders voor Campingpark Eifel voor je op een rij gezet:

129 reviews over Vakantiepark Campingpark Eifel in het Nederlands

Leuke camping.

Familie van den Brand
17-8-2019
  • Onderkomen7

Fijne camping maar veel te veel Nederlands wat ons betreft. Min punten-
Bistro is maar heel klein. Stikte van de vliegen binnen en kun je alleen contant betalen. Als je naast de Prüm staat kun je nog wel eens last hebben van het kletterende water. Echt alleen maar Nederlanders op de camping. Zwembad zo'n verwarmd en dus erg koud bij 23 graden... Langs de prüm geen knus veldjes gevoel

Plus punten- Voor kinderen echt super dat alles Nederlands is. Sanitair is schoon en voldoende aanwezig Mooie omgeving Claudia was heel erg gastvrij, spreekt en verstaat Nederlands (voor niet Duits sprekende Nederlanders dus ideaal) Vissen in de beek op de camping toegestaan zonder vispas. Via wandelpad op de camping loop je zo het dorp in. Leuke geochaches in de buurt.

Als het minder Nederlands zou zijn zouden wij terug keren ongetwijfeld overwegen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Was een oke vakantie, maar niet voor nog een keer.

Ursula Meijer
16-8-2019
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5
  • Onderkomen2

Een aantal huisjes zijn enorm verouderd en niet comfortabel dus je moet mazzel hebben. De kinderen hebben het super gehad vanwege oa de animatie, zwembad en het vissen in het beekje. Minigolf is niet mogelijk en voetballen moet in een verouderde kooi. Omgeving is mooi maar niet fijn om met de fiets te toeren, zeker niet met kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie camping

Kjeld Aarts
10-8-2019
  • Onderkomen8

Het is een mooie rustige camping met mooie bungalows. Wij zaten in een ruim uitgeruste bungalow op de berghelling met mooi uitzicht over waxweiler. Het restaurant is eenvoudig maar goed en goedkoop. Het zwembad is heel mooi en ruim er zijn twee grote zwembaden met 2 duikplanken. De camping is heel mooi gelegen en het personeel is erg vriendelijk. Vanuit de camping kun je verschillende mooie wandeltochten maken. Het dorpje is wel erg stil maar je hebt er alles van supermarkt tot benzinestation.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bungalow.net

Genieten van rust en natuur!

Idzerd Lautenbach
22-3-2019
  • Onderkomen8

Schitterend en rustig gelegen park in de Eifel, waarbij zowel wandelingen als ook autotochtjes langs oude steden heerlijk zijn om te ondernemen.

Gereisd Met partner in december 2018

Geweldige ligging

berry beijer
14-2-2019

Leuke, mooie camping Super ligging Schoon sanitair

Gereisd Met partner in september 2018

Leuk voor een paar dagen.

G Zijlstra
18-5-2018
  • Activiteiten7

Leuke rustige camping,met hemelvaart geweest. Camping was bijna leeg. Mooie ruime plaatsen vriendelijke en behulpzame mensen bij afhaal en receptie. Sanitair wc en afwas perfect voor elkaar gloeiend heet water en lekkere douches. Verder is er in Waxweiler weinig te doen ligt een beetje afgelegen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie!

ElsJL
18-3-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Mooie omgeving. Fijn zwembad. Prima dorpje. Wij konden lekker onze eigen gang gaan. Je hebt alles wat je nodig hebt.De kinderen vonden de animatie leuk! Niet groots maar dat vinden wij juist fijn.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

heel slecht en heel goed

Jur van Berkum
31-8-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Bagger kapot kippenhok (nr 40), na klacht indienen een zeer mooi netjes groot appartement. We zijn absoluut geen zeurkousen, maar alles was kapot of ontbrak. Geen gordijnen(!), luxaflex dat naar beneden kwam en op de grond viel, slaapkamerraam dat wel open ging maar niet meer dicht omdat je het afgebroken rotte raam in je handen had, een aanrechtblad dat gescheurd was en bol stond van het water, een kapotte televisie, afgebroken knop van de verwarming etc. etc. Hulde aan de professionele, nederlands sprekende en gastvrije dame achter de receptie die adequaat maatregelen nam en ons een fijne vakantie heeft bezorgd ipv een rotvakantie met achteraf eventueel een vergoeding. Cijferbeoordeling geldt voor het app. nr 40, niet voor het nieuwe app.! Waxweiler op zich is op de Edeka, de pizza-kebab zaak (top kwaliteit-prijsverhouding) en de ijscozaak na een uitgestorven saai dorpje in de Eifel. Geen aanrader, er zijn genoeg andere dorpjes in de Eifel die wel wat te bieden hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Tegenvaller

Kroon
30-8-2017
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5
  • Activiteiten4

Tegenvaller. Zwembad prima, maar voor 10 jarige zoon een beetje saai. Animatie was vooral voor kinderen tot 8 en vanaf 12. En de helft van het programma ging niet door. Sanitair is prima, maar er was vaak geen toiletpapier en de doucheputjes liepen niet goed weg dus stond je in het sop van de buurvrouw jezelf af te drogen. Speeltuin oud en vervallen. Sommige dingen waren echt kapot. Winkeltje is alleen om bestelde broodjes op te halen verder kan je er niks kopen. Cafetaria is prima maar om 21 uur al dicht. De omgeving daarintegen is prachtig. Maar deze camping nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooie omgeving

stel 50-51
18-8-2017

eifel is op zijn retour , dorpjes lopen leeg , je moet er zelf meer iets van maken . camping info bv wandelroutes kloppen niet is gedateerd wifi op camping erg slecht , terrein na regen dagen erg drassig .

Gereisd Met partner in augustus 2017

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Campingpark Eifel in Waxweiler (Eifel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Campingpark Eifel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.