Camping Clausensee

5.5Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Waldfischbach-Burgalben

Op vakantie geweest naar Clausensee?

5.5Voldoende

• 5.3Staat v/h sanitair
  • 6.1Eetgelegenheden

Meer camping info

16 reviews over Camping Clausensee

• 8Anthony21-09-2014

Positive verassing van de vakantie

Op de terugweg van Füssen naar Luxemburg zochten wij een tussendoorcamping. In de Acsi gids viel ons oog op camping Clausensee. onze aankomsttijd was later dan de receptie open zou zijn, dus even gebeld. Voor haar was het geen probleem om een halfuurtje op ons te wachten. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen en mochten wij op het aangewezen veldje zelf een plaatsje uitzoeken. Er was genoeg keus en niet kaal. Dus het grondzijl had ik niet nodig. Caravan voor een nacht neergezet (dacht ik) daarna een douche genomen in het oude gebouw. Ik had een heerlijke sterke straal water zo lang ik maar wilde, heerlijk! (had wel een douche uitgezocht met een nieuwe kraan gemonteerd). Bij de dames waren nog geen nieuwe kranen gemonteerd. Volgende dag bij de receptie info gekregen van de omgeving. Blijkt dat je hier heerlijk en oneindig kunt wandelen en fietsen. de wandelpaden staan ook goed aangegeven. Voor boodschappen is de Aldi en Lidll 7 km verder. uiteindelijk hier 4 nachten gebleven!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 6Ruud Hogervorst31-08-2014

In the middle of nowhere

Op deze camping hebben we het 3 dagen uitgehouden. Niet veel te doen en beetje supermarkt is echt zoeken. Plekken zijn wel groot. Wifi niet gevonden, sterker nog, totaal geen telefonisch bereik. Omgeving is wel mooi. Het nieuwe sanitairgebouw is super. Vooral niet eten op deze camping.

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 2J.W.Tel24-06-2014

Claustrofobische camping

Met een sleutel kom je binnen een zwaar omheind terrein. Een afschuwelijk oord met een stel zeer onvriendelijke oude receptionisten. Nog niet gratis zou ik daar mijn vakantie willen houden, 1 nacht was ruim genoeg. Vissen in het meer? Vergeet het, het is een ondiepe vijver waar je 15 euro per dag voor moet betalen. Nu in Luxemburg in Reisdorf een heerlijke camping raken we nog steeds niet uitgesproken over de Clausensee. Zoiets hebben wij nog niet eerder meegemaakt.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2014

• 6ronald12-08-2013

Dit dus echt niet meer, hoezo sterren?

aankomst 13.30 op zaterdag, wat blijkt? mittagspause oftewel wachten tot 15.00. Iedere middag tussen 13.00 en 15.00 slagboom en receptie dicht, geen enkele mogelijkheid om maar van de camping af te geraken met auto, zo ook 's-avonds tot 07.00! Wat als er iets gebeurt en je moet met spoed eraf?? Slecht sanitair, 2 x per dag met emmertje en doekje schoongemaakt. 's-nachts geen enkele verlichting, iedereen loopt met zaklamp rond. Weekend camping afgeladen vol, dus veel geluidsoverlast waar niemand iets van zegt want geen enkele controle. Paar dagen eerder vertrokken. Geen aanrader!!!

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 1Harrie09-08-2013

Afschuwelijke plek

We waren met een groep van 6 volwassenen en 9 kinderen waarvan de jongste slechts 5 maanden was. Het restaurant was bizar slecht. De bestellingen waren niet doorgegeven, waardoor we 2 uur op flamkuchen hebben moeten wachten, het sanitair was kapot (er was geen douchekop, waardoor het bruine grondwater uit de kraankop gutste), en 's nachts tovert de familiecamping zich om naar een verschrikkelijke jongerencamping. De hele nacht bier drinkende gillende jongeren met keiharde housemuziek. Raar dat ze die strikte regel niet handhaven, maar wel de regel dat het niet is toegestaan om de camping met een auto te verlaten tussen 13.00 en 15.00. Het personeel is van een dusdanig adolentniveau, dat iedere feedback als een directe persoonlijke aanval wordt ervaren. Blijf weg, blijf weg!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 2nousetbalou17-06-2013

Beslist geen aanrader

Een rustige camping!Inderdaad rust was er voldoende, maar na vijf weken kamperen is dit de duurste camping die we betaald hebben. En wat je ervoor krijgt: De oude dame aan de balie was meer arrogant dan vriendelijk. Het gras was 30 cm hoog en elke morgen had je natte broekspijpen. Het sanitair was verouderd en het werd schoongemaakt in de tijd dat gasten hun caravan uitkropen. Slim? De vuilcontainers waren bomvol en als de wind even draaide stonk de hele camping naar een vuilnisbelt. Vanuitje lje uie stoeltje keek je op vaste stacaravans die groen en blauw van de alg en de schimmel zagen met voortenten in staat van ontbinding.En wilde je 's nachts naar het toilet dan zag geen hand voor ogen.Deze camping is geen 38 euro per nacht waard. Deze camping vraagt een hoge prijs en probeert ook nog eens extra te verdienen aan minder personeel die schoonmaken en gras maaien, aan geen nachtverlichting en aan minder laten ophalen van het vuilnis. Ons zie je hier nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Marjanne30-07-2011

Zeer rustige camping in een mooi bosrijk gebied

De camping ligt midden in de bossen. Wij vonden dat heerlijk, maar het is wel minimaal 10 met de auto naar een dorp. Je kunt in dit gebied lekker fietsen en goed wandelen. De camping was zeer rustig midden juli. Eigenlijk té rustig voor ons doen. Jammer dat er op de plattegrond het idee wordt gewekt dat je naast het meer kan kamperen. Dit is de naastgelegen camping! Lekker gegeten op de camping, al is het geen "restaurant" zoals beschreven op de site. Je kunt wel lekker in de biergarten zitten!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 7H.W. Brilleman06-05-2010

fraaie rustige ligging in dal

camping clausensee in waldfischbach maakte op ons een goede indruk. vriendelijke ontvangst, mooie wandel-omgeving leuk zwemmeer op camping. let op : er liggen 2 campings achter elkaar, camping clausensee is de laatste.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair