Camping Wiedhof

6.6Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Waldbreitbach

Op vakantie geweest naar Wiedhof?

6.6Voldoende

• 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping Wiedhof

• 2019
    7werner08-05-2019

Ondanks slechte reviews toch meegevallen

Aan andere kant van rivier op 75 meter afstand van waar ik stond wel plaatselijke autobaan waar autoverkeer voor sommigen te luid kan zijn maar gedurende mijn verblijf doenbaar was. Gras werd regelmatig onderhouden. Sanitair van mannen was nieuw en goed onderhouden. Omgeving was ideaal om een vijftal dagen te verblijven.

• 8Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in mei 2019

• Oude reviews

6janpunne16-07-2014

In principe voorlopig niet weer.

Bij aankomst naar de receptie gereden met de caravan. Daar aangekomen konden we rechtsomkeert omdat het veldje de andere kant op was. Het veldje ligt aan een rivier met aan de overkant een overdag redelijk drukke verkeersweg. Naarmate later op de avond werd het rustiger. Het sanitair was gelegen tussen de vaste plaatsen en was ten tijde van ons bezoek niet schoon. Reden waarschijnlijk een grotere groep jonge kampeerders die een paar uren na onze aankomst vertrokken. We hebben uitgebreid gezocht naar een afwasplaats maar die hebben we niet gevonden. De beheerder was erg vriendelijk en dat maakte iets maar niet alles goed. De prijs was er dan ook naar. Ik meen me te herinneren zo'n 12 € voor 2 volwassenen incl. caravan, auto en elektrisch. 's Avonds hebben we nog een stukje gewandeld in de omgeving. Al met al een eenvoudige goedkope camping waar we misschien ooit nog een keertje terug zullen komen.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 6Peter en Emmy15-07-2014

Vergane glorie

Deze camping hoort thuis in de categorie vergane glorie. Geen afgebakende plaatsen, sanitair verouderd , met defecten en op moment van ons bezoek niet schoon. Warm water alleen in de douche, geen afwas gelegenheid. Valt er nog iets positefs te melden, de eigenaar is zeer vriendelijk, camping landschappelijk mooi gelegen en het tarief om te overnachten is goedkoop.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 5Mispelaere R15-09-2008

Waren tevreden over ons verblijf

zeer rustige camping in een mooie omgeving ideaal voor wandelingen

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2008