Hotel Vita Balance Hertling

Kleine hotelsWeer vandaag29°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Vita Balance Hertling voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Vita Balance Hertling in het Nederlands

Met vrienden

zeer goed

eef Rieswijk
27-4-2016

personeel had alle tijd voor je zo wel bij komen als gaan ,ook op alle vragen alle tijd en uitleg .kamers schoon maar beetje ouderwets, ontbijt en avond eten super ,

zwembad en sauna en sport ruimte ook goed voor me kaar. voor herhaling vatbaar .

vier dagen goed gewandeld duidelijke route,s

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vita Balance Hertling in Waldbreitbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vita Balance Hertling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.