Camping Im Burgtal

6 reviews over Camping Im Burgtal in het Nederlands

Genieten van de rust in de Pfalz

Fam Pelser-Wouters
20-8-2017

Wij kampeerden hier een week in onze tent (op een afgescheiden plek, niet op de tentenweide), gezin met 2 kinderen van 4 en 6 jaar oud. Zeer rustige camping met veel vaste jaargasten. Gemoedelijke, vriendelijke sfeer. Prima sanitair, hygiënisch schoon, lekker warme douches. Prachtig gelegen in het dal onderaan de burcht van Wachenheim an der Weinstrasse (15 min wandelen). Prima uitvalsbasis voor wandelaars. Spijtig dat we maar één keer gebruik konden maken van de broodjesservice op de camping; nadien liet de bakker weten dat hij niet meer wilde leveren. Blijkbaar was er te weinig interesse: wij waren de enige bezoekers die broodjes besteld hadden. Iets minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Er is een zeer kleine speelplaats met klimtoestel + glijbaan, een wip en een pingpongtafel. Het klimtoestel was echter afgesloten met een hek, en kon je dus niet gebruiken. Het Kurpfalzpark (wildpark + grote speeltuin) is een echte aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Camping ligt mooi, maar heeft geen enkel confort.

J vd Hoven
1-5-2017

Plaatsen zijn redelijk en camping ligt mooi,maar daar is ook alles mee gezegd. Geen enkele service b.v. winkeltje, restaurant, broodjesservice. Als het wat drukker is bij de toiletten wachten. Wi-Fi aansluiting niet nemen werkt zeer slecht

Gereisd Met partner in april 2017

zeer ongastvrij

mevr de Jong
23-8-2016

we kwamen om 21.15 aan en waren op de terugreis naar huis. Via ANWB boekje hadden we gedacht hier te overnachten. Receptie was dicht, bij woonhuis aangebeld maar er deed niemand open. Een campinggast opende de slagboom voor ons en wij zochten een plekje om te overnachten. Daar kwam per direct wel een vrouw aan die ons voor alles en nog wat uitmaakte. Wij hebben de ervaring dat je tot 22.00 op een overnachtingscamping terecht kunt. Dit zei ik maar ik moest maar een nieuw boekje kopen. We moesten de vrouw opzoeken die de slagboom geopend had, dan kon die ook onmiddellijk de camping verlaten. Uiteindelijk heeft ze toch de slagboom geopend en zijn wij weer vertrokken. Ik heb haar nog gevraagd of ze nog een alternatief had, maar ze snauwde alleen maar dat iedereen om 21.00 dicht was en tijd is tijd. Ik vind dat erg bijzonder in het hoogseizoen 9 augustus!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Schitterende omgeving

A. Gompelman
14-9-2012

Voor rustzoekers die van wandelen en fietsen houden is deze camping zeer geschikt. Je kunt dit vanaf de camping ondernemen. Er zijn diversen tochten uitgezet, bezoek het touristenbureau. Sanitair is prima, voor kinderen is deze camping wel wat saai

Gereisd Met partner in augustus 2012

geen aanrader

c. oerlemans
8-11-2009

verouderde camping met minimaal comfort voor oudere kinderen geen enkele activiteit sanitair verouderd duidelijk dat dit een gemeentecamping is

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009
2008

Kleine camping aan rand van bos aan een doorgaande weg

carla
13-3-2008

Kleine camping aan rand van bos aan een doorgaande weg. Er is een nieuw en een oud gedeelte (met veel vaste staanplaatsen) Sanitair zeer slecht onderhouden. Kleine speelgelegenheid voor kinderen (niet centraal gelegen) Is een gemeentecamping waarvan de huidige huurders niet erg gemotiveerd zijn om er iets van te maken. Enige pluspunt is het naast de camping gelegen restaurant, dat goed eten serveert.

Gereisd Familie in oktober 2007

• AdresWaldstrasse 105 D-67157(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Im Burgtal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Im Burgtal in Wachenheim an der Weinstrasse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Im Burgtal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.