Pension Gästehaus Mosel-Apollo Valwig

Meer pension info

14 reviews over Pension Gästehaus Mosel-Apollo Valwig

• 10Sjan en Thijs van Kempen01-08-2020

Telkens weer Haus Apollo

Margot en Gijsberts.Voor de zoveelste keer weer in Haus Apollo.Wat hebben jullie weer alles weer fijn voor elkaar.Het lijkt dat jullie het weer zelfs kunnen regelen.Punten geven is niet eerlijk omdat je niet hoger kan dan een 10.Voor iedereen eenaanrader,als wij zelf maar terecht kunnen als wij willen.Margot en Gijsberts tot eind september voor weer een weekje Moesel.Bedankt voor alles en tot snel

Gereisd met partner in juli 2020

• 2018
    10Sjan en Thijs van Kempen08-11-2018

Een dikke 10+

Geweldig verzorgd tijdens ons verblijf Wat een lux onderkomen gevonden We hebben weer meteen geboekt voor mei 2019 Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste.Margot bedankt voor de goede en lieve service Dit was super dus komen we vaker Bedankt voor alles Sjan en Thijs

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam Veldman04-11-2018

Fantastisch!

We zijn al een aantal keren geweest en worden zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Mooie schone kamers met uitzicht op de Moezel. Ook het ontbijt is goed en er is zeer goede internet. Een echte aanrader!!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10verdonck willy07-08-2018

fantastisch

Wij hebben hier gelogeerd .het is een mooi en prachtig gasthaus en zeer netjes en proper .De kamer is zeer groot en mooi met alles erop en aan.Ook het ontbijt was zeer goed en verzorgd en ook de gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijke mensen.Je kan de fietsen in de garage zetten.In de buurt zijn ook genoeg restaurants waar je goed kan eten en drinken.Zeker de moeite om eens heen te gaan.Ze hebben ook mooie vakantie appartementen zeer mooi om te vertoeven.Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Hans en Jet van acker27-07-2018

We hebben een heerlijk veblijf gehad. De gastheer en gastvrouw waren zeer gastvrij. We hadden een fantastische kamer met mooi balkon met uitzicht op de Moezel. Ook het ontbijt was goed. Gratis parkeren voor de deur, fietsen konden gratis in afgesloten garage staan. Wij gaan hier zeker terug. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Daems Felix27-07-2018

gastehaus Mosel-Apollo ,een geweldige locatie

Dit gastehaus heeft een zeer gunstige ligging ,is keurig onderhouden.Een goed ontbijt en zeer vriendelijke en behulpzame mensen.Kortom een ideale vakantiebestemming.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Burkhard & Ankie Schäfer11-07-2018

Wij komen zeker terug!

Wij verbleven in het Gästehaus II en hebben een heerlijke week beleefd. De woning is ruim en schoon, netjes en volledig ingericht. Er ontbreekt niets. De "Brötchen-Service" was geweldig. En mevrouw Mayer was erg vriendelijk en attent. Hartelijk dank voor deze heerlijke week.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Richard en Gisela05-07-2018

Geen verbeterpunten te bedenken!

Ruime fewo met prima bedden, fijn balkon en uitzicht op de Moezel. Het ontbijt is zeer compleet. De gastvrouw en gastheer zijn zeer vriendelijke mensen. De fietsen kunnen in de garage worden gestald. Kortom: niets op aan te merken.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Willy08-09-2017

Heel goed

heel belangrijk is de hygiene en die was dik in orde , een hele grote kamer en verzorgd ontbijt .

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Schenck31-08-2017

Aangenaam verblijf

Wij waren aangenaam verrast met zo een ruime kamer . Ze was zeer netjes , de badkamer was ook heel proper . En het ontbijt was goed verzorgd door de vriendelijke gastvrouw .

Gereisd met partner in augustus 2017

Pension Gästehaus Mosel-Apollo Valwig info