Hotel Gast & Weinhof Beim Schneemann

8,2

7 reviews over Hotel Gast & Weinhof Beim Schneemann in het Nederlands

michael
26-9-2016

Bij toeval hier geland voor een nachtje. Vriendelijke eigenaars en personeel. Mooie kamer en heerlijk eten. Ontbijt was top. Wij komen hier beslist een keer weer.

Gezellig hotel aan de Moezel

liliane.dullaert
9-4-2014

We verbleven in dit hotel tijdens de wijnfeesten aan de Moezel. Het hotel is goed en rustig gelegen en de kamers zijn ruim en proper. Het avondeten a la carte was héél lekker, het ontbijt vonden wij iets minder maar zeker in orde. Op de bediening was niets aan te merken, iedereen was héél vriendelijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Echt een aanrader!!

Valwig
11-9-2013

Zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

Kamers top.

Ontbijt prima.

aanrader. gaan in de zomer nog eens terug.

jan de wit
26-10-2010

Zeer vriendelijke ontvangst.Hebben een vakantie woning gekregen,terwijl wij een kamer geboekt hadden.Dit werd gedaan om onze rust te vrijwaren.(andere kamers hadden gezinnen met kinderen).Dit werd gedaan op eigen initiatief.Zeer gezellige ontbijtruimte en eetgelegenheid. Half pension is mogelijk.(€ 16,00) prima eten!.

s'avonds wordt na 10u de verwarming op minimum gezet.Niet zo gezellig in oktober.

Prima prijs/kwaliteit verhouding en goede keuken.

Minpuntje: tijdens ons verblijf van 3 nachten werden de handdoeken niet verschoond.

Een echte aanrader!!

Ilona Seegers
19-8-2010

We zijn van van 13 tot 15 aug een weekend bij Gasthof Beim Schneemann te gast geweest. Onze hotelkamer was heel netjes en ruim. Het personeel zeer vriendelijk.

De gastvrouw had onze vrienden gratis geupgrade, zodat we de balkonnetjes naast elkaar hadden (zonder dat we hiervoor hadden gevraagd). Dat noem ik nog eens service! Het ontbijt was verder ook prima geregeld!

De omgeving is werkelijk prachtig! Vanuit onze woonplaats in limburg 2 uurtjes rijden en het is alsof je midden in Oostenrijk zit. Prachtig landschap en leuke authentieke stadjes. Cochem is zeker een bezoek waard! We zijn met de stoeltjeslift in Cochem omhoog gegaan en genoten van een schitterend uitzicht (zie foto's). Verder zijn er leuke wandelingen in de omgeving en in de avond hebben we lekker op het terras gezeten. Kortom, een heerlijk weekend! Zeker een aanrader!

meer dan goed

spijker
27-6-2010

zeer schoon en prima kamer zeer ruime badkamer.eten was erg lekker. De familie Schneeman zeer gastvrij,erg vriendelijk komen zeker terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gast & Weinhof Beim Schneemann in Valwig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gast & Weinhof Beim Schneemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gast & Weinhof Beim Schneemann scoort een 8.23 uit 10 op basis van 7 reviews.