Hotel Zehnthof

HotelWeer vandaag21°15°
Hotel Zehnthof
8,2

4 reviews over Hotel Zehnthof in het Nederlands

Men een bevriend koppel enkele dagen verbleven in hotel Zehnthof. Vriendelijk onthaal, goede kamers, goede ligging. De kamers aan de voorzijde, met zicht op de moezel, zijn iets kleiner dan de kamers aan de achterzijde. In de badkamer is er geen plaats om je spullen te leggen en dat is spijtig. Ontbijt : simpel maar alles is aanwezig om goed te ontbijten. Diner (à la carte) zeer lekker. Min puntje : geen lift, maar wel een gemakkelijke trap. Parkeergelegenheid bij het hotel.

Mooi hotel vlak aan de Moezel

Van den Wyngaert Marc
20-11-2014

Hotel Zehnthof is kei tof

een topper,zeker aan te bevelen

c van der weijden
15-8-2013

wat een goed hotel,heerlijk eten met zorg bereid,schone kamers met mooi uitzicht en erg vriendelijk personeel,een aanrader

genieten

heppie
12-5-2013

Hotel Weinhaus Zehnthof in Ürzig is een fijn hotel om te genieten van de sfeer van de moezel onze kamer had uitzicht op de moezel

en de motoren konden in de garage staan

We hebben een aantal aanbieders voor Zehnthof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zehnthof in Ürzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zehnthof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zehnthof scoort een 8.22 uit 10 op basis van 5 reviews.