6,6

58 reviews over Hotel Ürziger Würzgarten in het Nederlands

Nooit meer

Hans Kuijpers
27-4-2014

Vorig jaar waren wij (via veiling) 5 dagen aanwezig in dit verschrikkelijk hotel. al bij aankomst hing er een aparte sfeer, hotelgasten die nt iets eerder waren dan wij hadden de kamers al gezien (en geroken). Het was ook raar dat we, achteraf, niet meteen omdraaiden om naar huis te gaan of een ander hotel in de buurt te zoeken. Het hele gebouw was ver over zijn tijd heen en een lift die niet werkte(volgens mij werkt die al 25 jaar niet meer). Diegene die het hotel beheerde was in eerste instantie heel vriendelijk, op het moment dat we comentaar geaven dat de kamers heel muf stonken was zijn reactie meteen, "maar u krijgt geen kamer met balkon". 1: dit hadden we niet eens gevraagd. 2: ook de andere kamer die we kregen was muf en zeer slecht onderhouden. Ja een likje tex maar ook dat was nog slecht gebeurd.

Gereisd met partner in mei 2013

Goed bezig!

Frank Grothues
31-8-2013

Na veel gelezen te hebben over het hotel(positief en negatief) moet ik zeggen dat ik mij niet de negatieve reacties kan voorstellen.

Tuurlijk moet er nog het een en ander worden opgeknapt, maar buiten dat feit om waren de kamers schoon, de douche en toilet ook, en lagen de bedden prima!

Ook het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, weten er een prima sfeertje in te brengen en zorgen voor leuke activiteiten.

Wij hebben er een weekje gezeten via veiling en wij hebben ons prima vermaakt in en buiten het hotel!

Ik zeg, ga zo door!

Waar voor je geld

Coor
25-8-2013

Het hotel is mooi, gedateerd, maar is bezig met de renovatie. Alles wordt er aan gedaan om je verblijf zo goed mogelijk te maken. Kamers zijn schoon, prima bed en douche, prachtig uitzicht over de Moezel. Personeel is prima. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Wil je een driegangenmenu 's avonds, gewoon doen,want die zijn superlekker en bijzonder uitgebreid. Je kan kiezen voor entertainment 's avonds, vrijblijvend, dat brengt de sfeer en Ruud doet zijn uiterst best om het gezellig te maken. Wij hebben weer geweldig genoten met enkele gasten.

Leuk,leuk,leuk,leuk!!!!

m_a_romers
24-8-2013

Ruud,Anneke en Dennis bedankt voor de fijne tijd en het heerlijke eten. Ruud wij hopen dat de verpachter zijn verplichtingen aangaande het onderhoud nakomt, want het is niet leuk afgerekend te worden op iets waar je zelf niet volledig debet aan bent. Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad bij jullie en hebben genoten van de avonden met muziek ed. De kamer voldeed prima, het bed was goed en schoon en het uitzicht "wunderbar" De prijs/kwaliteitsverhouding is gewoon goed. Je slaapt er voor bijna niets en het aangeboden 3gangen-dinerpakket voor 17,50 pp is gewoon perfect. Dennis, je bent uniek, mochten ze ooit nieuwe afleveringen van Falwty Towers gaan maken, you're my man!

Afsluitend: Wij hebben nog nooit met zoveel plezier ons geld achtergelaten!

Marinus en Yvonne

Fijne vakantie gehad

jan & Janny
19-8-2013

Omdat mijn partner niet goed trappen kan lopen i.v.m.hart falen, hebben wij daar zaterdag over gebeld.Maandag kregen we keurig een ruime kamer , moezelzicht op de begane grond, met een zitje buiten voor de kamer. Het hotel wordt gerenoveerd , maar daar hebben we geen last van gehad, het was alleen jammer dat door overmacht de keuken was gesloten. Ruud wilde als compensatie een barbecue organiseren, daar was helaas geen animo voor. Als er iets was werd het meteen opgelost zoals bij ons de lamp in de hal. Het ontbijt was erg goed, hebben we nog niet veel meegemaakt. Degene die klagen over het ontbijt, moeten zelf eens op hun bordje kijken, ik weet zeker dat ze niet zo,n keus hebben, sommigen durven alleen maar achter de rug te zeuren. Mede dank zij Ruud, Anneke en Dennis Hebben wij een geweldige midweek gehad. Wij wensen ze heel veel succes met de renovatie en hopen ook zeker een keer terug te komen. Groetjes Janny & Jan

Gereisd met partner in juli 2013

mooie midweek gehad

fam. van den bosch
18-8-2013

het hotel urzig wutzgarten is perfect voor mensen met een kleine beurs,eten is perfect,personeel zeer klant vriendelijk en doen er alles aan om het zo perfect mogelijk te regelen.

petje af!!

geweldig genoten

Gijs kleter
18-8-2013

Men weet hier wel wat gastvrijheid is

Fijne vakantie

John-lida
15-8-2013

Wij hebben een fijne vakantie gehad.het ontbijt was ruim voldoende.dus genoeg voor iedereen. Entertement was leuk. Diner was echt lekker. Onze kamer met balkon was schoon en netjes. Uitzicht van af je bed over de moezel. Prachtig.we hebben genoten van het Harley treffen dat elk 2e weekend van augustus wordt gehouden. Ook voor niet motorrijders een aanrader om dat eens te zien.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie belevenis!

Tanja Koster
10-8-2013

Het hotel is prachtig gelegen aan de Moezel, met vanaf de kamer een geweldig uitzicht. Het hotel is idd toe aan een grondige renovatie. Toch hebben wij een fijne midweek gehad. De bedden sliepen goed en de douche werkte prima. Het ontbijt was ruim voldoende. Meer hebben wij niet nodig. Als je dan ook nog kijkt naar de prijs die wij hebben betaald hoor je ons niet klagen. Wij hebben geweldige fietstochten kunnen maken, en daar kwamen wij voor! Ruud wij wensen jou veel sterkte toe en wie weet tot ziens. Groeten Tanja en Johan.

Gereisd met partner in juli 2013

Dit nooit meer

Blikmans
10-8-2013

In tegenstelling met de bevindingen hieronder, was het voor ons een week en dan doel ik op de avonden om snel te vergeten. De harde feestmuziek tot 12.00 uur s'avonds en dan tot ruim 1.00 uur het geluid van de vertrekkende beschonken feestgangers. Mijn grootste probleem is dat je als gast geen keus hebt en dus iedere avond de feestmuziek je kamer ongevraagd binnendringt. Spreek je iemand hierover aan , dan zullen ze proberen om de deur te sluiten. Wat resulteerde in een deur die de hele avond gewoon open blijft staan, kortom ze gaan gewoon hun eigen gang.

Als je s'avonds een wandeling langs de andere hotels maakt, hoor nergens zo laat nog muziek.

KORTOM WAARDELOOS

Ruud de Jonge, Pachter eigenaar, 11-8-2013

Geachte familie Blikmans,

Jammer dat u de week zo beleefd heeft, en veel last van onze gasten en de muziek heeft ondervonden, Maar wanneer van de aanwezige 20 kamers er 18 gewoon lekker willen dansen en zingen, en bovendien goed besteden, werken wij hier graag aan mee. Wij hebben u geen enkele keer gezien in de bar of het restaurant!, daar bent u geheel vrij in, om uw centjes ergens anders te besteden, maar ik vraag u dan ook beleefd om respect te hebben voor het feit dat wij het juist van deze avonden moeten hebben. Het feit dat u bij andere hotels in de omgeving s, avonds niets hoort, komt gewoon omdat zij niets qua entertainment brengen! Wij hebben ervoor gekozen dat wel te doen, wat de meeste gasten waarderen. Wat voor ons WAARDELOOS is, is dat mensen 69 euro voor 4 overnachtingen betalen, voor 2 personen inclusief ontbijt! wat neer komt op 8,50 per dag! en dan werkelijk niets uitgeven ( wat mag en wij ook respecteren ) maar wel zeuren!

Je kan het nooit voor iedereen goed doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ürziger Würzgarten in Ürzig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ürziger Würzgarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.