Hotel Winzerhaus Urbar

2 reviews over Hotel Winzerhaus Urbar in het Nederlands

degelijk hotel

Paul
10-6-2015

Zeer degelijk hotel voor een schappelijke prijs met een ruime kamer.

Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Avondeten werd opgediend in andere ruimte als het ontbijt.

Er wordt ook in een volledig programma voorzien door de eigenaars.

Dicht bij een mooi uitzichtpunt op de bekende lorelei en Rijn.

Over 5 jaar gaan we het hotel weer bekijken

Adri Meesters
3-3-2009

Voor de prijs een redelijk hotel dus eenvoudig maar aan te raden voor groepen die overdag gaan wandelen of andere activiteiten gaan doen.

Het eten is redelijk maar soms te kleine portie's voor grote eters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winzerhaus Urbar in Urbar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winzerhaus Urbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Winzerhaus Urbar scoort een 7.81 uit 10 op basis van 9 reviews.