Hotel Guts-Hotel Galerie Riesling

9.6Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Trittenheim (Moezel)

9.6Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Guts-Hotel Galerie Riesling voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Guts-Hotel Galerie Riesling

• 2019
    10Ingrid22-04-2019

Super hotel

Begrijp de slechte recensies niet...hotel is mooi en de kamers netjes en schoon. Het ontbijt was super...buffet waar echt alles stond,beleg,yoghurt,fruit. Ook een koffiemachine met goede koffie. Dus echt een aanrader

Gereisd met vrienden in april 2019

• Oude reviews

2Van gils27-08-2017

Geen fantastisch verblijf

Onvriendelijke ontvangst. Zeer summier ontbijt en te weinig. Elke volwassene had geen twee broodjes.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10gerrit smit05-06-2016

bij paul en camilla is altijd fantastisch.

ik vond alles goed zeer gastvriendelijke mensen eten en drinken slapen alles was top.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Debby10-04-2016

Heerlijke accommodatie!

Gastvrijheid, gezelligheid, heerlijke keuken, mooie omgeving. Paul en Camilla zorgen voor een heerlijk verblijf! Aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Fred en Lianne14-08-2015

Fantastisch verblijf gehad !

Leuk en gezellig hotel, de drie sterren meer dan waard! Prima kamer met goede bedden en keurige badkamer.Mooi terras aan de voorzijde, alles is prima verzorgd. Wederom genoten van de gastvrijheid van Paul en Kamila, die sinds dit jaar het hotel leiden en dat met de nodige vriendelijkheid en gezelligheid uitstekend doen ! Tweemaal van het diner genoten en ook dit was uit de kunst.Ook dit is weer voor herhaling vatbaar ! Paul en Kamila, nogmaals hartelijk bedankt en we komen zeker weer terug !

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Gerrit van Ark12-07-2015

Geweldig}

Wij hebben 5 heerlijke dagen gehad in dit hotel.Hartelijk en gastvrij ontvangen door Camilla en Paul.Zij hebben er voor gezorg dat wij volgend jaar zeker mits wij gezond blijven weer terug komen bij hen.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9h hendriks02-07-2015

gastvrijheid

Hotel Guts-Hotel Galerie Riesling in Trittenheim aan de Moezel Wij willen Paul en Kamila ontzettend bedanken voor een bijzonder en mooi weekend. De gastvrijheid die zij geven is niet met een pen te beschrijven zo sociaal en medelevend deze mensen zijn, Het is echt een aanrader voor ieder.

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 10Thomas Maas02-06-2015

Fantastiche mensen,mooi proper hotel,heerlijk eten

Maandag 18 mei 2015 tijdens een Moezelfietstocht aangekomen. Hartelijk en zeer behulpzaam ontvangen door nieuwe hoteleigenaren Paul NL en Kamila CZ. Na een heerlijk diner een goede nachtrust een rijkelijk ontbijt, weer vertrokken. Na 10km fietsen was de reistas verdwenen,paspoort, rijbewijs,,vooral onze medicijnen etc. Meteen zoekend teruggefietst. Paul is meteen de route na gaan zoeken, terwijl Kamila met ons naar een arts, apotheek,en bank reed,om bij terugkomst meteen de politie te bellen, die een rapport op kwam maken. Bezorgd vonden ze het niet goed dat we laat nog op de fiets zouden vertrekken. Ze spraken af dat zij ons naar Bernkastel-kues zouden brengen, het Parkhotel uit TrabenTrabach zou ons daar oppikken. Paul met onze fietsen in zijn auto, en wij bij Kamila in de auto, na 40km bij het overstappen afscheid genomen. Nog nooit hebben wij zulke sociale mensen ontmoet en blijven hun dankbaar. Thomas 74 jaar en Joke 71 jaar uit Kaatsheuvel

Gereisd met partner in mei 2015

• 9thea_vandenbekerom_107-07-2013

Een thuis gevoel

We werden allerhartelijkst door Arjen en zijn team ontvangen. Mooie kamer met balkon en uitzicht op de wijngaarden. Kon niet beter. Het eten in het restaurant is meer dan uitstekend, geen Duitse hoeveelheden, maar met liefde en zorg klaar gemaakte gerechten. Gewoonweg een hotel om nog een keertje terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2013

• 7alex_1608-08-2011

Gezellig hotel met mooie terassen

Enigszins gedateerd hotel maar wel gezellig qua indeling. Nederlandse ober heeft vreemd soort humor. Bedden prima, badkamer idem. Heerlijk ontbijt en diner.

Gereisd met partner in augustus 2011

Hotel Guts-Hotel Galerie Riesling info