Aparthotel Ferienhaus Moselkloster

Aparthotel Ferienhaus Moselkloster

8.5Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Trittenheim (Moezel)

8.5Fantastisch

Aparthotel info

Meer aparthotel info

14 reviews over Aparthotel Ferienhaus Moselkloster

• 2018
    9Hilde12-05-2018

gewoonweg fantastisch!

Heel gastvrije pensionhouders. We mochten bij aankomst gebruik maken van het zaaltje voor onze picknick. Kamers waren zeer netjes. Ruime parking tegenover het hotel. Ontbijt was ruim voldoende. Het pension ligt zeer centraal in het dorpje Trittenheim. Heel mooie omgeving. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• Oude reviews

8Fam van arkel26-09-2017

Gastvrij

Het is een heel gastvrij Gasthuis/pension. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is simpel maar vers. De kamers zijn schoon, maar ondertussen wel een renovatie nodig. Wij hebben ons prima vermaakt.

Gereisd met partner in september 2017

• 8Henk van de M07-08-2016

Goed, schoon, ruimte en een top service.

Een goed onderkomen om als uitvalsbasis te gebruiken voor het verkennen van de Moezel omgeving. Een perfect ontbijt en schoon. Alles is netjes en ook de gastvrouw was zeer vriendelijk en zorgzaam. Een advies is misschien om het pand in de toekomst te voorzien van airconditioning. Dan is het helemaal perfect. Kortom het is een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2016

• 6luc van hoorde16-08-2015

Meer verwacht ...

Het geheel oogt mooi en speciaal maar de eerste indruk wordt niet echt bevestigd. Inrichting en materiaalkeuze mist smaak en uniformiteit. Niet slecht als geheel maar veel meer is mogelijk en wordt ook gesuggereerd.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Fam. Lobert08-08-2015

Gastvrij en gemoedelijk

Gastvrije en mooie accomodatie. Trittenheim is een goede uitvalsbasis. Eigenaresse zeer vriendelijk. Onze dochters hebben het er ook naar hun zin gehad. Ook een wijnproeverij mee mogen maken verzorgd door de eigenaresse, erg leuk. Al met al; een aanrader. Let op; niet alle kamers beschikken over een keukentje. De 2 kamer app in elk geval wel. Wij hadden de accomodatie geboekt vanwege de aanwezigheid van het keukentje. Dat stond zo vermeld op de website van de reisaanbieder. Wij kregen echter een 3 p kamer toegewezen zonder keuken. Na dit te hebben aangegeven kregen we vrijwel direct een ander onderkomen met keuken. Zeer netjes. Wat we wel een minpuntje vinden is dat de kamers niet elke dag even goed werden schoongemaakt. Werd ook niet dagelijks gestofzuigd. Wat voor ons wel fijn zou zijnet een baby die op de rond kruipt. Ook het keukentje kan beter worden schoongemaakt. Mogelijk dat anderen hier minder kritisch over zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Rene Brockhoff07-08-2014

Heerlijk rustgevend

Zeer gastvrij kleinschalig hotel. De ontvangst is altijd super, komen hier al enkele jaren. De wijnen van de echtgenoot van de gastvrouw zijn heerlijke moezelwijn.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8anneke30-07-2014

Goed hotel

Gastehaus Moselkloster in Trittenheim is een hotel met 10 kamers. Wij hadden kamer nr 8 (met zitje en keukentje) met uitzicht op de kerk en de straat. Rest van de kamers was denk ik zonder keukentje. De gastvrouw is bijzonder vriendelijk. Het hotel en de kamer heel erg schoon! De douche goed met veel water. De bedden prima. Er is nog een huiskamer met zonneterras waar je in de avond nog kan zitten. En meteen een fles gekoelde wijn uit de koelkast kan pakken. Het ontbijt was erg goed. Een minpuntje van het hotel is dat het tegenover de kerk staat en de klok om 07.00 uur begint te luiden. Maar na 22.30 houdt de kerk zich stil. Naast het hotel is een supermarktje Trittenheim is geen bijzonder dorp

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Suzanne30-07-2014

Goede uitvalsbasis voor paar dagen Moezel.

Aan de buitenkant keurig verzorgde indruk. Bij binnenkomst een frisse en uiterst schone, verzorgde ontbijtruimte, met keurig netjes 's morgens het ontbijtbuffet uitgestald in een semi aparte ruimte. Prachtig gerenoveerd. Kamers zijn basic, maar uiterst schoon en netjes! Gezien de budget prijs, krijg je absoluut een goede locatie. Uitzicht op doorgaande weg, geen last van de weg, het gebouw staat iets naar achteren in de straat, met terras ervoor. Gemeenschappelijk dakterras met uitzicht op de prachtige kerk in Trittenheim. Gemeenschappelijk ruimte met spelletjes mogelijkheden en mini bar, grenzend aan het dakterras. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede douche! Geen restaurant aanwezig en beperkte terrasfunctie. Je kunt hier heerlijk de hele middag van de zelfgemaakte huiswijn genieten. Verder heb je voldoende eetgelegenheden in het dorp van culinair, tot pizzeria en typisch Duitse schnitzels / steaks. Niet geschikt voor kinderen, houten vloeren. WiFi in ontbijtruimte.

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Jw Kooijmans29-10-2010

De service maakt alles goed

Wij kregen een kamer op bovenstense etage, geen lift. Kamer was opzich schoon maar ouderwets ingericht. Idem badkamer. Het bed bleek na een nacht defect te zijn. Daardoor slecht geslapen. We kregen als genoegdoening een heerlijke fleswijn van het eigen wijngut. Ontbijt in de nieuwe uitbouw aan de voorzijde. Netjes en goed verzorgt. Kamers aan de voorzijde hebben last van verkeerslawaai, voor vrachtwagens in de nacht. Eten deden wij in gastette GERMANIA schuin tegen over de straat in. Heerlijk recht toe recht aan ,duits eten. Wij vonden de eigenaresse van die persion zeer gastvriendelijk.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Thea Maas19-06-2009

Gemoedelijk hotel in rustig plaatsje.

Gemoedelijk hotel in het centrum van Trittenheim. In trittenheim zelf is weinig te doen. De Moezel is natuurlijk mooi en er wordt veel eigengemaaakte wijn verkocht. Bernkastel is erg mooi!

Gereisd met partner in juni 2009

Aparthotel Ferienhaus Moselkloster info