Aparthotel Ferienhaus Moselkloster

AparthotelKleine hotelsWeer vandaag16°7°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhaus Moselkloster voor je op een rij gezet:

14 reviews over Aparthotel Ferienhaus Moselkloster in het Nederlands

gewoonweg fantastisch!

Hilde
12-5-2018

Heel gastvrije pensionhouders. We mochten bij aankomst gebruik maken van het zaaltje voor onze picknick.

Kamers waren zeer netjes. Ruime parking tegenover het hotel. Ontbijt was ruim voldoende. Het pension ligt zeer centraal in het dorpje Trittenheim. Heel mooie omgeving. Een echte aanrader.

Gastvrij

Fam van arkel
26-9-2017

Het is een heel gastvrij Gasthuis/pension. Het personeel is uiterst vriendelijk. Het ontbijt is simpel maar vers. De kamers zijn schoon, maar ondertussen wel een renovatie nodig. Wij hebben ons prima vermaakt.

Goed, schoon, ruimte en een top service.

Henk van de M
7-8-2016

Een goed onderkomen om als uitvalsbasis te gebruiken voor het verkennen van de Moezel omgeving. Een perfect ontbijt en schoon. Alles is netjes en ook de gastvrouw was zeer vriendelijk en zorgzaam. Een advies is misschien om het pand in de toekomst te voorzien van airconditioning. Dan is het helemaal perfect. Kortom het is een aanrader.

Meer verwacht ...

luc van hoorde
16-8-2015

Het geheel oogt mooi en speciaal maar de eerste indruk wordt niet echt bevestigd. Inrichting en materiaalkeuze mist smaak en uniformiteit. Niet slecht als geheel maar veel meer is mogelijk en wordt ook gesuggereerd.

Gastvrij en gemoedelijk

Fam. Lobert
8-8-2015

Gastvrije en mooie accomodatie.

Trittenheim is een goede uitvalsbasis.

Eigenaresse zeer vriendelijk.

Onze dochters hebben het er ook naar hun zin gehad.

Ook een wijnproeverij mee mogen maken verzorgd door de eigenaresse, erg leuk.

Al met al; een aanrader.

Let op; niet alle kamers beschikken over een keukentje. De 2 kamer app in elk geval wel. Wij hadden de accomodatie geboekt vanwege de aanwezigheid van het keukentje. Dat stond zo vermeld op de website van de reisaanbieder. Wij kregen echter een 3 p kamer toegewezen zonder keuken.

Na dit te hebben aangegeven kregen we vrijwel direct een ander onderkomen met keuken. Zeer netjes.

Wat we wel een minpuntje vinden is dat de kamers niet elke dag even goed werden schoongemaakt. Werd ook niet dagelijks gestofzuigd. Wat voor ons wel fijn zou zijnet een baby die op de rond kruipt. Ook het keukentje kan beter worden schoongemaakt.

Mogelijk dat anderen hier minder kritisch over zijn.

Heerlijk rustgevend

Rene Brockhoff
7-8-2014

Zeer gastvrij kleinschalig hotel. De ontvangst is altijd super, komen hier al enkele jaren. De wijnen van de echtgenoot van de gastvrouw zijn heerlijke moezelwijn.

Goed hotel

anneke
30-7-2014

Gastehaus Moselkloster in Trittenheim is een hotel met 10 kamers.

Wij hadden kamer nr 8 (met zitje en keukentje) met uitzicht op de kerk en de straat. Rest van de kamers was denk ik zonder keukentje.

De gastvrouw is bijzonder vriendelijk. Het hotel en de kamer heel erg schoon! De douche goed met veel water. De bedden prima. Er is nog een huiskamer met zonneterras waar je in de avond nog kan zitten. En meteen een fles gekoelde wijn uit de koelkast kan pakken.

Het ontbijt was erg goed. Een minpuntje van het hotel is dat het tegenover de kerk staat en de klok om 07.00 uur begint te luiden. Maar na 22.30 houdt de kerk zich stil. Naast het hotel is een supermarktje Trittenheim is geen bijzonder dorp

Aan de buitenkant keurig verzorgde indruk. Bij binnenkomst een frisse en uiterst schone, verzorgde ontbijtruimte, met keurig netjes 's morgens het ontbijtbuffet uitgestald in een semi aparte ruimte. Prachtig gerenoveerd. Kamers zijn basic, maar uiterst schoon en netjes! Gezien de budget prijs, krijg je absoluut een goede locatie. Uitzicht op doorgaande weg, geen last van de weg, het gebouw staat iets naar achteren in de straat, met terras ervoor. Gemeenschappelijk dakterras met uitzicht op de prachtige kerk in Trittenheim. Gemeenschappelijk ruimte met spelletjes mogelijkheden en mini bar, grenzend aan het dakterras. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Goede douche! Geen restaurant aanwezig en beperkte terrasfunctie. Je kunt hier heerlijk de hele middag van de zelfgemaakte huiswijn genieten. Verder heb je voldoende eetgelegenheden in het dorp van culinair, tot pizzeria en typisch Duitse schnitzels / steaks. Niet geschikt voor kinderen, houten vloeren. WiFi in ontbijtruimte.

De service maakt alles goed

Jw Kooijmans
29-10-2010

Wij kregen een kamer op bovenstense etage, geen lift. Kamer was opzich schoon maar ouderwets ingericht. Idem badkamer. Het bed bleek na een nacht defect te zijn. Daardoor slecht geslapen. We kregen als genoegdoening een heerlijke fleswijn van het eigen wijngut. Ontbijt in de nieuwe uitbouw aan de voorzijde. Netjes en goed verzorgt. Kamers aan de voorzijde hebben last van verkeerslawaai, voor vrachtwagens in de nacht.

Eten deden wij in gastette GERMANIA schuin tegen over de straat in. Heerlijk recht toe recht aan ,duits eten. Wij vonden de eigenaresse van die persion zeer gastvriendelijk.

Gemoedelijk hotel in rustig plaatsje.

Thea Maas
19-6-2009

Gemoedelijk hotel in het centrum van Trittenheim. In trittenheim zelf is weinig te doen. De Moezel is natuurlijk mooi en er wordt veel eigengemaaakte wijn verkocht. Bernkastel is erg mooi!

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ferienhaus Moselkloster in Trittenheim (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ferienhaus Moselkloster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.