Hotel Johanniskreuz

Kleine hotelsWeer vandaag22°14°
1,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Johanniskreuz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Johanniskreuz in het Nederlands

Nooit weer !

Jos Schenk
31-8-2014

Uiterst onvriendelijk, belachelijk hoge prijzen. 5,50 euro voor een kop koffie, 4,50 voor een stukje "Kuche". Je bent een dief van je eigen portemonee als je hier naar toe gaat.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

nooit meer naar dit hotel

Konotop
1-6-2014

wij waren hier met 4 vrienden. Geboekte 4hotelkamers bleken niet beschikbaar. Wel konden we een leegstaande woning betrekken. Kompleet leeg, wel stonden er her en der 3 bedden, waarvan één tweepersoons. Geen stoelen, tafel, gordijnen, of verdere inrichting....... In de omgeving alles vol, dus moesten wel. Geen wifi in hotel. Wilde je met kaart betalen in hotel of restaurant dan moest je per pinbetaling 5 (!) euro meer betalen. eten goed maar ongelofelijk duur. Personeel aan receptie ongelofelijk onvriendelijk. Nooit meer naar dit hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2014

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Johanniskreuz in Trippstadt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Johanniskreuz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.