Vakantiehuis Kuhn

8.5Fantastisch

Duitsland, Rheinland Pfalz, Trierweiler (Moezel)

Op vakantie geweest naar Kuhn?

8.5Fantastisch

• 6.8Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Kuhn

• 7de Groot08-07-2012

Goede locatie, rare indeling

Een prima vakantie gehad met veel steden/bezienswaardighden in een straal van 50km. Het is geen toeristendorp, dus je komt geen 55+ NLers tegen zoals andere plaatsen aan de Moezel of Luxemburg. Het huisje kan zo in Efteling staan; mensen boven 1.80 meter stoten hun hoofd tegen de deurpost; overal is het erg laag. De woonkamer is inderdaad erg klein. De 3 slaapkamers en de badkamer zijn prima. Voor kinderen is het minder geschikt omdat er in de woonkomer simpelweg geen plek is voor box of kinderstoel en buiten men direct op de straat kan lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9marcel17-09-2011

net huisje

net huisje in het midden van de omgeving trier bitburg, wij zijn o.a. naar het eifelpark geweest wat erg leuk was, helaas waren de atracties dicht maar het dierenpark was erg leuk. aan de moezel is het echt prachtig, trier en badkessel en ook saarburg met zen waterval zijn erg mooi. de verhuurders zijn super aardig met goede tips over de omgeving. de woonkamer is een aanfluiting, 3 bij 3. veel te klein voor meer als 2 mensen. de rest is netjes. wij hadden gelukkig goed weer. verder een prima week gehad, erg genoten van de omgeving, goede supermarkt in trierweiler zelf. en een erg foed restaurant. schnitzel daar is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Fam. van der Wagt23-08-2011

Knus huis!

Het huis is vrij knus. Boven zijn er 3 slaapkamers. Beneden is de keuken, badkamer, rommel/washok en een woonkamertje. Die woonkamer viel erg tegen. Die is nog geen 3 bij 3 meter!! Wij waren met 2 kleine kinderen, maar dit is niet te doen als je bijvoorbeeld met 4 of 5 volwassenen bent. Verder alles netjes schoon. Aardige eigenaren. Trier is een geweldige stad! Ook leuk is Saarburg, Irrel. Echternach in Luxemburg. En in Luxemburg-stad heb je sprookjespark Parc Marveilleux, dat is heel leuk! Met sprookjes (als in de Efteling), veel soorten dieren en verschillende speeltuinen! De omgeving hier in de Moezel is prachtig, talloze wijngaarden... Wij hebben hier erg genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Jacqueline26-08-2007

De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Naar Trier is het ongeveer 10 km rijden. Naar Wasserbillig (L) is het 7 km. Het ligt dus op een centrale plek. Het dorpje zelf heeft een supermarkt, bakker etc. Het huisje heeft mooie slaapkamers, een nieuwe keuken en een grote nieuwe badkamer. Alleen de woonkamer is klein. Wij hebben veel buitengezeten. Er is een grote tuin met twee schommels en mogelijkheid voor een zandbakje of zwembadje. Wij vonden het heel prettig dat we ook konden wassen voor 1,50 per wasbeurt. Echt een aanrader!

Gereisd met familie in augustus 2007

Vakantiehuis Kuhn info