Vakantiehuis Kuhn

4 reviews over Vakantiehuis Kuhn in het Nederlands

Goede locatie, rare indeling

de Groot
8-7-2012

Een prima vakantie gehad met veel steden/bezienswaardighden in een straal van 50km. Het is geen toeristendorp, dus je komt geen 55+ NLers tegen zoals andere plaatsen aan de Moezel of Luxemburg.

Het huisje kan zo in Efteling staan; mensen boven 1.80 meter stoten hun hoofd tegen de deurpost; overal is het erg laag. De woonkamer is inderdaad erg klein. De 3 slaapkamers en de badkamer zijn prima. Voor kinderen is het minder geschikt omdat er in de woonkomer simpelweg geen plek is voor box of kinderstoel en buiten men direct op de straat kan lopen.

net huisje

marcel
17-9-2011

net huisje in het midden van de omgeving trier bitburg, wij zijn o.a. naar het eifelpark geweest wat erg leuk was, helaas waren de atracties dicht maar het dierenpark was erg leuk. aan de moezel is het echt prachtig, trier en badkessel en ook saarburg met zen waterval zijn erg mooi. de verhuurders zijn super aardig met goede tips over de omgeving. de woonkamer is een aanfluiting, 3 bij 3. veel te klein voor meer als 2 mensen. de rest is netjes. wij hadden gelukkig goed weer. verder een prima week gehad, erg genoten van de omgeving, goede supermarkt in trierweiler zelf. en een erg foed restaurant. schnitzel daar is een aanrader.

Knus huis!

Fam. van der Wagt
23-8-2011

Het huis is vrij knus. Boven zijn er 3 slaapkamers. Beneden is de keuken, badkamer, rommel/washok en een woonkamertje. Die woonkamer viel erg tegen. Die is nog geen 3 bij 3 meter!! Wij waren met 2 kleine kinderen, maar dit is niet te doen als je bijvoorbeeld met 4 of 5 volwassenen bent. Verder alles netjes schoon. Aardige eigenaren.

Trier is een geweldige stad! Ook leuk is Saarburg, Irrel. Echternach in Luxemburg. En in Luxemburg-stad heb je sprookjespark Parc Marveilleux, dat is heel leuk! Met sprookjes (als in de Efteling), veel soorten dieren en verschillende speeltuinen!

De omgeving hier in de Moezel is prachtig, talloze wijngaarden...

Wij hebben hier erg genoten!

We hebben een aantal aanbieders voor Kuhn voor je op een rij gezet:

De eigenaren zijn zeer vriendelijk

Jacqueline
    26-8-2007

De eigenaren zijn zeer vriendelijk. Naar Trier is het ongeveer 10 km rijden. Naar Wasserbillig (L) is het 7 km. Het ligt dus op een centrale plek. Het dorpje zelf heeft een supermarkt, bakker etc. Het huisje heeft mooie slaapkamers, een nieuwe keuken en een grote nieuwe badkamer. Alleen de woonkamer is klein. Wij hebben veel buitengezeten. Er is een grote tuin met twee schommels en mogelijkheid voor een zandbakje of zwembadje. Wij vonden het heel prettig dat we ook konden wassen voor 1,50 per wasbeurt.

Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Kuhn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kuhn in Trierweiler (Moezel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kuhn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kuhn scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.