Camping Treviris

25 reviews over Camping Treviris in het Nederlands

Niet meer.

Jan,
10-9-2018

De camping ligt langs de Moesel, te bereiken via de rosse buurt van Trier. Op de camping zelf staan voornamelijk campers en caravans. Sanitair op zich goed, maar wordt niet regelmatig genoeg schoongemaakt. In de heren-wc's hangt een automaat met seksspeeltjes, iets wat de camping meteen ongeschikt maakt voor kinderen.

Het gaat om een stadscamping, dat betekent dat er vrij veel omgevingsgeluiden zijn. 's Nachts is de camping hermetisch afgesloten en niet een nachtwaker o.i.d., dat zou echter geen overbodige luxe zijn i.v.m. gasten die na een bezoek aan een etablissement in de omgeving stomdronken terugkomen.

Gereisd met vrienden in september 2018

Nooit meer

Marel,
7-7-2018

Het enige voordeel is dat de camping in de stad is en dan houd het ook op.

De mensen van de receptie zijn erg onvriendelijk. Als je net als ons met een tent komt dan moet je helemaal achter op een veldje staan. Kijk goed uit waar je je tent neer zet want het is er allemaal erg smerig. Net zoals het sanitair. Vraag me af wanneer ze die schoonmaken.

Gereisd met partner in juni 2018

Nooit meer

Yvonne,
23-9-2017

Voor het eerst op een camping gestaan, Camping Treviris, waar je apart moest betalen voor waterverbruik en verbruik elektriciteit. Kregen een plek achter toiletgebouw, daar was ook net het gras gemaaid, nat gras, dus veel naar binnen gelopen. Er was nog voldoende plaats aan de kant van de Moezel.

Enige pluspunt de camping is op loopafstand van bet centrum ca 2 km.

Gereisd met partner in september 2017

Keurige camping op een prachtige plaats

Ingrid,
9-9-2017

Wij hebben het er erg naar ons zin gehad, trier kon je vanuit deze camping prima bezoeken, met fiets of lopend. Personeel bij de receptie kan iets vriendelijker, maar goed die spreek je maar even. Het douchen met de sleutel die je moet opladen, vonden wij perfect. Je gebruikt ongeveer 1 euro voor het douchen. En alles wat er nog opstaat als je gaat wordt verekend. Prima sanitair. Dus prima camping.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geen top maar zeer zeker ook geen flop

donesteban,
4-9-2017

Prima camping om Trier te bezoeken en verder te trekken...

Gereisd met partner in september 2017

Heel fijne camping op loop/fietsafstand van Trier

Familie van Dijk,
24-8-2017

Wij bleven hier 5 dagen (plan was 2 dg.) op deze groene en plezierige stadscamping. We hebben genoten! De aanrijroute is niet mooi (industrieel) maar eenmaal op de camping merk je daar niets meer van omdat je geen auto meer hoeft te gebruiken.

Drie loketten voor je aanmelding (niet lang wachten dus), zeer behulpzame staff, een goed geregeld systeem voor douches, warm water, slagboom (dmv een 'token' -electronische sleutel- p.p.) Alles werkt, wordt goed onderhouden en is schoon!!

Er is zelfs een noodplan en er zijn kluisjes waar je je electr. app. kunt opladen!!

Babies, invaliden, gratis wifi, verse broodjes,was/droogmachine, campingkeuken voor tentkampeerders, aan alles is gedacht!

Het restaurant op de camping is eenvoudig, maar goed! Gezellig aan het water, terras èn binnen. De camping ligt aan het water met een fietspad en een groenstrook ertussen. Er wordt daar gevist en je kan kilometers (wij deden er 60km) fietsen of wandelen langs de Moezel. Prachtig! De mooie stad Trier goed bereikbaar per fiets en zelfs met de benenwagen.

Ondanks dat je een stadscamping doorgaans maar 1 of 2 nachten bezoekt (meestal een doorreiscamping), stonden wij hier dus langer en met veel plezier. We complimenteren deze camping met hun doordachte opzet en wensen hen nog veel mooie seizoenen met fijne gasten. Voor nu en nog es! Fam.van Dijk

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Paul
22-9-2016

We wilden een stadscamping in Trier en ondanks de diverse negatieve berichten gingen we hier heen. Het was immers maar voor één nacht. Maar onze ervaring is gewoon goed. Nette ontvangst (beetje kortaf, maar wèl informatief en behulpzaam), heldere uitleg over de regels en hoe we de token moesten gebruiken bij de entree en de douches. Mooi zicht op de Moezel. We waren in het naseizoen, het was gezellig druk, met voldoende ruime plekken. In de zomer is het wel erg druk, werd ons verteld! Douches en wc's waren erg schoon! Lage prijs.

De ligging in Trier is een grote pré, maar de directe omgeving van deze camping is wat 'goedkoop', rommelige straat met oude bedrijven. Je hebt er op de camping totaal geen last van, maar de directe omgeving achter de camping is niet mooi.

Kortom: een prima camping voor wie Trier wil bezoeken.

Gereisd met vrienden in september 2016

In camping gids 2015 (facile-media) staat dat je voor 8 euro met camper kunt overnachten. In de praktijk ben je 19,70 kwijt. Niet doen dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Goed voor een bezoek aan de stad

Erik
12-8-2015

Voor een bezoek aan de stad Trier hebben we 3 nachten op deze camping gestaan. We hadden twee plaatsen naast elkaar direct langs het fietspad langs de Moezel.

Plaatsen zijn niet heel ruim, ook de auto moet op de plaats worden gezet. Op één van onze plaatsen (C025) stonden 3 bomen waardoor er niet veel over bleef voor de caravan., omdat we toch maar kort bleven hebben we alleen de luifel opgezet, met de voortent had het zeker krap geworden.

Sanitair was netjes, toegang tot de toiletten en douche gaat via een "druppel". Deze gebruikt je ook voor het betalen van de douche. Water voor afwas (gratis) en douche is zeer warm.

Bij de receptie is men inderdaad niet erg vriendelijk, maar op vragen wordt netjes antwoord en uitleg gegeven.

De vragen voor beschikbaarheid en reservering via mail werden goed en snel beantwoord.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Nooit weer

Marije
29-7-2015

Bij binnenkomst werden we 'welkom' geheten door een norse dame achter de receptie. In ons beste Duits vroegen we of er nog plek was, waarop mevrouw 'Paspoort' schreeuwde. Kennelijk was er dus plek. Tot zover de gezelligheid, haha.

De camping zelf is treurig. Een lange weg met aan weerszijden plekken voor caravans, auto's en tentjes. Geen ruime plekken, maar net voldoende. Het sanitair is schoon, maar kan alleen betreden worden met een zogeheten 'druppel'. Voor de douches moet extra betaald worden. De camping is gelegen in een achterbuurt met meerdere hoerententen langs de kant van de weg. Ligt ook langs het water en een drukke weg, dus veel muggen, veel verkeer en de hele nacht door sirenes.

Het eten bij het restaurantje maakte nog iets goed, want voor een euro of 10 aten we een heerlijke schnitzel.

Nee, hier gaan wij nooit weer naartoe. We betalen liever een paar tientjes extra voor een hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Treviris in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Treviris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.