Hotel Park Plaza Trier

Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag18°9°
Hotel Park Plaza Trier

34 reviews over Hotel Park Plaza Trier in het Nederlands

Prima en service gericht hotel

Madeleine-C2
28-7-2017

Hotel ligt dicht bij de bezienswaardigheden zoals de Hauptmarkt, Dom, Porta Nigra en de winkelstraten. Parkeergelegenheid onder het hotel en voor de deur stoppen een paar bussen (let wel op want de bussen hebben een ingewikkeld schema).

Prima ontvangst en al het personeel is vriendelijk en service gericht.

De ruime kamer met badkamer is schoon. De bedden liggen goed en er is voldoende kastruimte. Kamer is voorzien van airco (blij want het was 35 gr). Jammer is wel dat je het raam maar op een kier kan opendoen omdat de tafel ( vrij zwaar en kabels) met lamp ervoor staat.

Er is een binnen plaats waar je gezellig kan zitten, ontbijten of dineren. Het is fijn dat dit om ca 22.30 wordt gesloten zodat de kamers grenzend aan het binnen plaats geen last hebben van lawaai als men wil gaan slapen.

Ontbijt is uitgebreid. Dineren kan ook maar de keuze is beperkt. Steaks en een Hamburger. De prijs kan oplopen want je krijgt er salade of Friet e.d. Wil je alle twee dan wordt dat extra zo ook een sausje of een plakje kaas ect. Het eten is prima alleen de friet was enorm zout. Ik heb hier 2x gegeten en verder elders vanwege de keuze.

De Wellness is ook goed. Nu nog een zwembad en het zou helemaal top zijn.

Kijk wel de afrekening goed na want het scheelde mij ca € 50 wat er teveel op stond

Jammer dat het te heet was voor een city trip maar ik heb een heerlijke week gehad en mocht ik weer in Trier komen dan zeker in dit hotel.

Park Plaza Trier, Sales & Marketing Assistant, 12-10-2017
Dear Madeleine, Thank you very much for sharing your feedback concerning your most recent stay with us. We are very happy to hear that you have experienced a wonderful stay and we thank you for sharing your compliments regarding our property, our rooms, our Restaurant Plaza Grill, our Spa and our friendly staff. But we are sorry that there were some circumstances with the invoice - that was not our intension. Nonetheless, we would be pleased to welcome you again when your travels brings you back to Trier. Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

geweldig hotel!

Elize Weijtens
5-10-2016

pas twee nachtjes verbleven in dit heerlijke hotel! Hoewel rustig gelegen, toch maar een paar straatjes en dan sta je op de Markt. Prima kamer, ontbijt was ook heel goed. Veel leuke zitjes om 's avonds nog iets te drinken...alleen jammer dat een klein karafje witte wijn zo'n 13 euro kost...

Niet goed

Anky
19-5-2016

Niet goed. Geven niet wat ze beloven

Park Plaza Trier, Sales & Marketing Assistant, 23-5-2016
Dear Anky, Thank you for your time to post your feedback. We are saddened to hear that you were not satisfied with our hotel. We are always hard at work creating even more comfort for our guests. So please let us know what you were actually missing. We do however hope that you would be visiting us again in future and we can create an memorable stay for you. Much regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

Goed hotel

Hans Crombach
3-8-2014

Fijne lounge voor als je slecht ter been bent. Kussens om te wisselen aan de balie(zijn te klein en te zacht). Matrassen goed maar inderdaad wat stevig. Prachtige neo-romeinse mozaieken in vloer van de entree. Zeer correcte gereserveerde bediening. Ligging ideaal, parkeren ideaal.

standaard zakenhote

RP Maas
9-7-2012

Wij waren niet echt onder de indruk van dit zakenhotel midden in het centrum van Trier.

Onze “niet-roken” kamer rook heel onaangenaam naar rook. Een 2- pers. bed bleek bij aankomst alleen mogelijk indien we een ‘superior’ kamer namen en hier €10,- p/n voor betaalden. Verder geen verschil tussen de ‘comfort’ en de ‘superior’ kamer.

Uitzicht was een troosteloos binnenplaatsje. We konden overigens wel heerlijk buiten ontbijten op dit binnenplaatsje. (Jammer dat de gekookte eitjes niet aangevuld kunnen worden als ze op zijn)

Op onze nieuwe ‘superior’ kamer troffen we de snoeppapiertjes onder de tafel aan, de sokken van de vorige bewoonster nog op een stoel en een bad ipv douche terwijl we voor een douche hadden gekozen! E.e.a werd goedgemaakt met een flesje Sekt op de kamer.

Jammer verder dat dat ook de zeepdispensor in de extreem kleine badkamer niet meer aangevuld werd ná de 2e nacht.

De foto’s op de website geven echt geen reëel beeld van de grootte van de kamer!

Een uitstekend hotel

Christine
21-6-2012

Wij verbleven in juni 2012 twee nachten in dit in alle opzichten uitstekende hotel. Onze auto konden we parkeren in de parkeergarage onder het zeer centraal gelegen hotel. Daarna werden wij zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie en genoten van een uitstekende lunch in het restaurant. Ook daar was het personeel zeer klantvriendelijk. Onze kamer was ruim, had een heerlijk bad, een minibar en wij konden er koffie en thee zetten. Het wordt een eentonig verhaal, maar ook het ontbijtbuffet was uitstekend. Er viel genoeg te kiezen en alles werd ruim op tijd aangevuld.

Wij komend graag nog eens terug in dit hotel, vanwege zowel de kwaliteit, de prettige sfeer, als de ligging met alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Leuke stad, prima hotel

Willy Rico
3-5-2012

Een 4-sterren hotel zoals een 4-sterren hotel moet zijn. Degelijk. Aangename kamer, bad en douchescherm, flatscreen, wifi. Een beetje bijbetaald voor een superior kamer, zodat we aan de binnenkant van het hotel sliepen, met zicht op het binnenplein, zonder gevaar op straatlawaai. De wellness was ok, de hammam aan de hete kant, maar soit. Leuk aan Duitsland, je kan gewoon in je adamskostuum naar de sauna, zoals het hoort. In veel andere landen is dat not done, en zit je te stinken in je zwembroek. Het ontbijt was gevarieerd, van een goede kwaliteit, en duurde laat genoeg. Fijne service ook.

Erg goed hotel

Hilbrand
11-4-2012

Erg goed hotel in het centrum van Trier. Behoorlijke grote kamer en een echte douche i.p.v. douchen in een bad. Parkeren in de parkeergarage kost € 14 per dag maar en in het hotel zijn tussentijdse uitrijkaarten te verkrijgbaar. Conclusie; gewoon een goed hotel voor een keurige prijs!

Prima hotel voor city trip

M. Budel
21-12-2011

Wij verbleven hier een weekend rondom kerst. Fantastische ligging aan de rand van het winkel/voetgangersgebied, makkelijk te bereiken via snelweg en prima parkeergelegenheid onder/naast het hotel. Verder echt prima hotel maar niet extra bijzonder of zo. Schoon en correct, personeel mocht soms wat vriendelijker en wij hadden een arrangement met 1 keer avondeten, maar dat was niet bijzonder. Bedden inderdaad wat hard. Voor een weekend zouden we hier zo weer boeken.

Wat een topper!!!

Agnes en Roger
22-11-2011

Wij zijn 2 weken geleden in Trier geweest. Het Park Plaza hotel is TOP. Goede lokatie, prima kamers (wij hadden een junior suite), fantastisch ontbijt. A la carte eten in het hotel is ook zeer goed te doen. Hier gaan wij vast nog een keer heen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Plaza Trier in Trier, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Plaza Trier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.