Hotel Park Plaza Trier

37 reviews over Hotel Park Plaza Trier

• 2018
    10Bert R.30-10-2018

Geweldig hotel!

Afgelopen weekend weer een fantastisch verblijf in dit hotel gehad met vrouw en kinderen. Ter gelegenheid van mijn verjaardag stond er zelfs een fles Sekt op de kamer. De kamers zijn mooi, de bedden liggen heel goed...Alles is schoon! De ligging is perfect en bij de receptie kan je bij het afrekenen een uitrijkaart aanschaffen voor EUR 15,=, die de gehele dag geldig is. Het ontbijt is ook zeer uitgebreid. Nu proberen wij nog in december een weekend te gaan, maar het hotel is al volgeboekt en het zal moeilijk zijn om 3 kamers te boeken. Trier is een mooie stad, waar genoeg te beleven valt. Een stad, die nooit verveelt.

Front Office Manager, Sales & Marketing Manager, 08-11-2018

Dear Bert R,

thank you for this awesome feedback. We are so pleased that your stay in our hotel was amazing. It’s great, that you were delighted over the small gift given to you for your birthday. We are looking forward to your next visit! See you soon,

Florian Jammer Front Office Manager

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

9Madeleine-C228-07-2017

Prima en service gericht hotel

Hotel ligt dicht bij de bezienswaardigheden zoals de Hauptmarkt, Dom, Porta Nigra en de winkelstraten. Parkeergelegenheid onder het hotel en voor de deur stoppen een paar bussen (let wel op want de bussen hebben een ingewikkeld schema).

Prima ontvangst en al het personeel is vriendelijk en service gericht. De ruime kamer met badkamer is schoon. De bedden liggen goed en er is voldoende kastruimte. Kamer is voorzien van airco (blij want het was 35 gr). Jammer is wel dat je het raam maar op een kier kan opendoen omdat de tafel ( vrij zwaar en kabels) met lamp ervoor staat.

Er is een binnen plaats waar je gezellig kan zitten, ontbijten of dineren. Het is fijn dat dit om ca 22.30 wordt gesloten zodat de kamers grenzend aan het binnen plaats geen last hebben van lawaai als men wil gaan slapen. Ontbijt is uitgebreid. Dineren kan ook maar de keuze is beperkt. Steaks en een Hamburger. De prijs kan oplopen want je krijgt er salade of Friet e.d. Wil je alle twee dan wordt dat extra zo ook een sausje of een plakje kaas ect. Het eten is prima alleen de friet was enorm zout. Ik heb hier 2x gegeten en verder elders vanwege de keuze.

De Wellness is ook goed. Nu nog een zwembad en het zou helemaal top zijn. Kijk wel de afrekening goed na want het scheelde mij ca € 50 wat er teveel op stond

Jammer dat het te heet was voor een city trip maar ik heb een heerlijke week gehad en mocht ik weer in Trier komen dan zeker in dit hotel.

Park Plaza Trier, Sales & Marketing Assistant, 12-10-2017

Dear Madeleine, Thank you very much for sharing your feedback concerning your most recent stay with us. We are very happy to hear that you have experienced a wonderful stay and we thank you for sharing your compliments regarding our property, our rooms, our Restaurant Plaza Grill, our Spa and our friendly staff. But we are sorry that there were some circumstances with the invoice - that was not our intension. Nonetheless, we would be pleased to welcome you again when your travels brings you back to Trier. Kind regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Elize Weijtens05-10-2016

geweldig hotel!

pas twee nachtjes verbleven in dit heerlijke hotel! Hoewel rustig gelegen, toch maar een paar straatjes en dan sta je op de Markt. Prima kamer, ontbijt was ook heel goed. Veel leuke zitjes om 's avonds nog iets te drinken...alleen jammer dat een klein karafje witte wijn zo'n 13 euro kost...

Gereisd met partner in september 2016

• 2Anky19-05-2016

Niet goed

Niet goed. Geven niet wat ze beloven

Park Plaza Trier, Sales & Marketing Assistant, 23-05-2016

Dear Anky, Thank you for your time to post your feedback. We are saddened to hear that you were not satisfied with our hotel. We are always hard at work creating even more comfort for our guests. So please let us know what you were actually missing. We do however hope that you would be visiting us again in future and we can create an memorable stay for you. Much regards, Florian Jammer. Front Office Manager.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

• 8Hans Crombach03-08-2014

Goed hotel

Fijne lounge voor als je slecht ter been bent. Kussens om te wisselen aan de balie(zijn te klein en te zacht). Matrassen goed maar inderdaad wat stevig. Prachtige neo-romeinse mozaieken in vloer van de entree. Zeer correcte gereserveerde bediening. Ligging ideaal, parkeren ideaal.

Gereisd met partner in juli 2014

• 6RP Maas09-07-2012

standaard zakenhote

Wij waren niet echt onder de indruk van dit zakenhotel midden in het centrum van Trier. Onze “niet-roken” kamer rook heel onaangenaam naar rook. Een 2- pers. bed bleek bij aankomst alleen mogelijk indien we een ‘superior’ kamer namen en hier €10,- p/n voor betaalden. Verder geen verschil tussen de ‘comfort’ en de ‘superior’ kamer. Uitzicht was een troosteloos binnenplaatsje. We konden overigens wel heerlijk buiten ontbijten op dit binnenplaatsje. (Jammer dat de gekookte eitjes niet aangevuld kunnen worden als ze op zijn) Op onze nieuwe ‘superior’ kamer troffen we de snoeppapiertjes onder de tafel aan, de sokken van de vorige bewoonster nog op een stoel en een bad ipv douche terwijl we voor een douche hadden gekozen! E.e.a werd goedgemaakt met een flesje Sekt op de kamer. Jammer verder dat dat ook de zeepdispensor in de extreem kleine badkamer niet meer aangevuld werd ná de 2e nacht. De foto’s op de website geven echt geen reëel beeld van de grootte van de kamer!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Christine21-06-2012

Een uitstekend hotel

Wij verbleven in juni 2012 twee nachten in dit in alle opzichten uitstekende hotel. Onze auto konden we parkeren in de parkeergarage onder het zeer centraal gelegen hotel. Daarna werden wij zeer vriendelijk ontvangen aan de receptie en genoten van een uitstekende lunch in het restaurant. Ook daar was het personeel zeer klantvriendelijk. Onze kamer was ruim, had een heerlijk bad, een minibar en wij konden er koffie en thee zetten. Het wordt een eentonig verhaal, maar ook het ontbijtbuffet was uitstekend. Er viel genoeg te kiezen en alles werd ruim op tijd aangevuld. Wij komend graag nog eens terug in dit hotel, vanwege zowel de kwaliteit, de prettige sfeer, als de ligging met alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Willy Rico03-05-2012

Leuke stad, prima hotel

Een 4-sterren hotel zoals een 4-sterren hotel moet zijn. Degelijk. Aangename kamer, bad en douchescherm, flatscreen, wifi. Een beetje bijbetaald voor een superior kamer, zodat we aan de binnenkant van het hotel sliepen, met zicht op het binnenplein, zonder gevaar op straatlawaai. De wellness was ok, de hammam aan de hete kant, maar soit. Leuk aan Duitsland, je kan gewoon in je adamskostuum naar de sauna, zoals het hoort. In veel andere landen is dat not done, en zit je te stinken in je zwembroek. Het ontbijt was gevarieerd, van een goede kwaliteit, en duurde laat genoeg. Fijne service ook.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Hilbrand11-04-2012

Erg goed hotel

Erg goed hotel in het centrum van Trier. Behoorlijke grote kamer en een echte douche i.p.v. douchen in een bad. Parkeren in de parkeergarage kost € 14 per dag maar en in het hotel zijn tussentijdse uitrijkaarten te verkrijgbaar. Conclusie; gewoon een goed hotel voor een keurige prijs!

Gereisd met partner in april 2012

• 8M. Budel21-12-2011

Prima hotel voor city trip

Wij verbleven hier een weekend rondom kerst. Fantastische ligging aan de rand van het winkel/voetgangersgebied, makkelijk te bereiken via snelweg en prima parkeergelegenheid onder/naast het hotel. Verder echt prima hotel maar niet extra bijzonder of zo. Schoon en correct, personeel mocht soms wat vriendelijker en wij hadden een arrangement met 1 keer avondeten, maar dat was niet bijzonder. Bedden inderdaad wat hard. Voor een weekend zouden we hier zo weer boeken.

Gereisd met partner in december 2011

2 tips over Hotel Park Plaza Trier

• RP Maas, 09-07-2012

Niet doen als je op zoek bent naar een leuk hotel om gezellig een paar dagen samen weg te gaan. Als zakenhotel prima, maar niet bijzonder.

• Willy Rico, 03-05-2012

Coyote : tex mex restaurant vlak naast het hotel. Cocktails zijn ok, eten prima, maar het blijft Duitsland, verwacht geen verfijnde keuken. Kebap haus : pitazaak op de grote markt, lekkere döner, wel maar een geïmproviseerd terras, een beetje primitief, maar wél lekker Hauptmanns (niet meer zeker van de naam : restaurant in het oude casino aan de Kornmarkt : niet gegeten, maar heerlijke koffie, cappucino's en latte machiato's gedronken.

2 vragen over Hotel Park Plaza Trier

• rianne, 06-08-2014

honden toegelaten

wie heeft er zijn/haar hondje al eens meegenomen naar dit hotel. Hoe is de ervaring daarmee? En bij het boeken van een eenpersoonskamer, hoe word dat geregeld?

• annelien, 18-11-2011

uur van aankomst en vertrek?

wie kan mij zeggen om welk uur je moet aankomen in het hotel en wanneer je terug moet vertrekken? Kan je dat kiezen of niet?

Jeroen en Jacquelien, 27-11-2011

Volgens hun regelement; Aankomst vanaf 15.00 uur, vertrek uiterlijk 12.00.

Hotel Park Plaza Trier info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Steaks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald