Hotel Moselblick Wincheringen

Hotel Moselblick Wincheringen

6.3Voldoende

Duitsland, Rheinland Pfalz, Trier

Op vakantie geweest naar Moselblick Wincheringen?

6.3Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Moselblick Wincheringen voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

5 reviews over Hotel Moselblick Wincheringen

• 7Anne21-05-2012

Fantastisch uitzicht

Door toeval hier terecht gekomen omdat we het zo mooi vonden liggen in de wijnvelden. Het heeft een fantastisch uitzicht. In de gang hangt een olielucht, waarschijnlijk wordt er op olie gestookt. Eenvoudige (enigszins gedateerde) schone kamers met een goed bed. Eenvoudige badkamer. Heerlijk gegeten met lekkere wijn! Eenvoudig maar goed ontbijt. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening. We komen zeker terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 5gast, augustus 201105-08-2011

Mooie locatie.

Mooie locatie - de kamer met balkon - heeft uitzicht op Moezel en wijngaarden. Kleine kamer, schoon maar pover ingericht. Ontbijt is sober. Hotel en restaurant zien er niet echt schoon uit; in de gangen hangt een vreemde geur, vloeren plakken, bestek is niet schoon, tafellakens zijn vies. Bediening in restaurant is vriendelijk, serveren van het eten duurt lang. Spijs en drank in restaurant zijn prijzig en staan niet in verhouding met de kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7M. Enschede26-05-2010

Eenvoudig hotel, prima voor doorreis

Wij hadden een kleine kamer, maar wel met uitzicht op de Moesel. Het balkon moesten we delen met de buren. De kamer zag er wel netjes uit. Prima bedden. We konden om 7 uur ontbijten, maar het ontbijtbuffet was om 7:45 uur pas gereed, waardoor we niet veel keuze hadden in beleg. We hebben niet in het restaurant gegeten, dus daarover geen oordeel.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6bervoets14-11-2008

eenvoudig hotel

eenvoudig hotel, vriendelijke mensen, gerenoveerde, eenvoudige kamers, hing wel een geurtje in de gangen. keuze in het restaurant, was buiten het wildmenu, pover en eenvoudig en veel te prijzig. Uitgebreide wijnkeuze. Ontbijt ok. Vlakbij een wijnhandelaar waar je tegen ongelooflijk lage prijs heerlijke wijn kan proeven en kopen.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 0Nel van Os30-04-2008

Hotel Mosenblick wordt geleid door twee jonge restaurateurs. Het restaurant is aangesloten bij de gilde voor streekrestaurants op topniveau. De ligging is perfect rustig met een giga uitzicht over de rivier en de heuvels met wijnranken. Dit hotel heeft keuze uit klasse streekwijnen. Laat je gerust adviseren. Mooi wandelgebied en met de auto zit je zo in Trier, en vele anderen leuke steden.

Gereisd met partner in oktober 2006

Hotel Moselblick Wincheringen info