Hotel Mercure Trier Porta Nigra

Hotel Mercure Trier Porta Nigrasterstersterster

9Fenomenaal

Duitsland, Rheinland Pfalz, Trier

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Trier Porta Nigra voor je op een rij gezet:

• Sauna
Tonen op kaart

73 reviews over Hotel Mercure Trier Porta Nigra

• 2019
    10Henk van Gestel20-06-2019

Ik heb al gezegd een geweldig hotel.

Kom hier al jaren meerdere malen per jaar. Een geweldig hotel fantastische ligging prachtig uitzicht op de Porta Nigra Heel mooie zuivere kamers geweldig ontbijt en diner fantastisch vriendelijk personeel kan niet beter. Je steekt de straat over en je bent meteen in het centrum van Trier geweldig

Alleen gereisd in juni 2019

• 8R.Boshuizen16-04-2019

Geod hotel, ruime kamer, schoon en fris.

Trier, vergeleken met Cochem grote plaats, vond Cochem gemoedelijker. In Trier zelf is veel historie te zien, Lekker druk stads centrum, om wat te eten en te drinken. Wil je lekker eten ga dan naar de moezel, daar aan gelegen liggen leuke restaurants. Hotel was perfect.

Gereisd met partner in april 2019

2. Parking vlak bij hotel
    3. Grote kamer en grote badkamer met prima sanitair
    4. Zeer verzorgd ontbijt
    5. Avondbuffet is ok

Negatief : Het enige negatieve punt is dat een flesje water op de kamer zeer duur is : 3,80 euro.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8anoniem08-09-2017

was goeie hotel

De ligging van het hotel ligt heel goed ligt in stad. HeT personeel was heel vriendelijk. We hadden een 2 persoonskamer geboek met extra bed maar met aaankomst was dat een zetel was kei hard voor in te slapen. 4 dagen geweest 1 maal avondbuffet voor de rest was keuzediner 1 soort vis 1 soort vlees en 1 soort vegetarisch hoofdschotel. Het ontbijtbuffet was wel in orde. Het drinke is apart te betalen bij avond eten. De hygiëne was wel helemaal in orde.

Gereisd in augustus 2017

• 9Wilma26-08-2017

Goed hotel. Heerlijk ontbijt en lekker diner. Vriendelijk en behulpzame medewerkers. Parkeergarage onder het hotel is ideaal. Het terras is aan een drukke straat. Dat vond ik het enige minpuntje.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9sabine12-08-2017

super hotel

Alleen maar positiefs te melden: ligging met zicht op de mooie Porta Nigra, super ruime en nette kamers, behulpzaam en vriendelijk personeel. Ontbijt is niet te evenaren door andere ketens, aan alles wordt gedacht. Het buffet biedt een niet te overzien aanbod aan top producten... wie last heeft van keuzestress zal het hier moeilijk hebben :) Avond eten werd tijdens ons verblijf in half pension telkens aangeboden met een overheerlijk en uitgebreid buffet.

Trier zelf is een zeer mooie stad met talrijke bezienswaardigheden en mooie pleintjes, 's avonds zijn die allen schitterend belicht. Er heerst een zeer goede sfeer in de binnenstad.

Vanuit Trier zijn alle trekpleisters van de Moezel makkelijk te bereiken. Zet zeker Beilstein op de agenda, dit is volgens ons het meest authentieke stadje van de Moezel.

Uit de brochure van Euroreizen: Moezel van Koblenz tot Trier (gratis te downloaden) kozen wij twee panoramaroutes die het aanraden waard zijn. 1) Kinheim naar Traben-Trarbach via de Mont Royal 2) Minheim naar Piesport. Beide routes laten je genieten van de mooiste panorama's over de Moezelvallei.

Heel veel Moezelplezier!!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10ron Mebus19-05-2017

Helemaal geweldig

De accommodatie en luxe, het personeel, de ligging, de parkeervoorziening het eten: dat alles ronduit Fantantisch

Gereisd met partner in september 2016

• 9Familie Segers Van Damme26-09-2016

Kwaliteitsvol hotel

Dit hotel is ideaal gelegen t.o.v. de binnenstad. Voor wie met de wagen komt is er een zeer ruime parking (betalend) onder het hotel. De kamers zijn verzorgd en voorzien van de nodige faciliteiten. Het personeel is klantvriendelijk en luisterbereid. Het ontbijt is uitgebreid en bestaat uit vele verse streekproducten. Snacks en de andere maaltijden zijn te reserveren, maar het merendeel van de gasten prefereert de talloze eethuizen op wandelafstand in de binnenstad.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Suzan31-08-2016

Prima verblijf, goed hotel, lekker eten.

Normaal hebben we nooit halfpension, meestal alleen LO. We hebben nu regelmatig gebruik gemaakt van het diner. Voldoende keuze van hoofdgerecht en als je een aanpassing wil van voor- of nagerecht, dan is dat geen probleem. Ook ontbijt is prima. Restaurant met uitzicht op Porta Nigra. Onze kamer had geen uitzicht op Porta Nigra. Personeel is heel vriendelijk. Locatie is ideaal bij Porta Nigra bij het centrum, maar ook met de auto of openbaar vervoer ben je zo weg. Toeristeninfo, winkelcentrum, oude stad, alles is heel nabij. Parkeerkosten € 10 per dag bij het hotel. We waren er tijdens een hittegolf, maar we hadden airco op de kamer. Kamer is ook voldoende groot.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8MvdH02-08-2016

Prettig verblijf

De ligging van het hotel tegenover de Porta Nigra blijft geweldig en ligt dichtbij het autovrije centrum. We boeken dan ook altijd een kamer met uitzicht op de Porta Nigra. Het is jammer dat het hotel aan het renoveren is, want de nieuwe kamers vind ik koud en kil. Bovendien zijn er geen gemakkelijke stoelen meer om op te zitten.

Gereisd met partner in juli 2016

5 tips over Hotel Mercure Trier Porta Nigra

• Thea & Lucas Donker, 16-08-2013

een goede uitgaan stad, veel te bekijken. wel ontbijt in dit Hotel, maar ga uit eten avonds.

• Peter van der Flier, 19-09-2012

Gewoon goed om je heen kijken dan komen de tips wel vanzelf wel!

• Stevens, 10-08-2012

Met het treintje of de hop on hop off bus door Trier.

2 vragen over Hotel Mercure Trier Porta Nigra

• Jan van der Schagt, 12-09-2018

Lift

Is er een lift aanwezig

• Wilma, 29-06-2017

Balkon

Hebben de kamers een balkon ? Ik kan dat nl. nergens uit opmaken of op de foto's zien.

Hotel Mercure Trier Porta Nigra info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages